מינויים

רעידת אדמה בקשת 12: היו"ר המיתולוגית דרורית ורטהיים פורשת

ברקע הפרישה: שינויים במודל העסקי של קשת, כמו גם לקראת הפלטפורמה החדשה עם RGE דורשים ריענון בדירקטוריון לנער את הקונספציות הקיימות בחברה, כמו גם הסיבוכים עם המוצרים של החברה המרכזית למשקאות קלים
מערכת ice | 
דרורית ורטהיים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, Magma Images)
יו"ר קשת 12 ובעלת השליטה בחברה, דרורית ורטהיים, מודיעה היום (שלישי) על התפטרותה מחברות בדירקטוריון ומתפקיד היו"ר. ורטהיים מונתה לתפקיד בעקבות לאחר שהחברה המרכזית למשקאות קלים שהייתה בשליטת אביה, מוזי ורטהיים ז"ל, רכשה את השליטה בקשת.
ורטהיים כיהנה בתפקיד יו"ר הדירקטוריון בחברה בעשור האחרון, וכאמור הודיעה היום על סיום תפקידה ועל התפטרות מחברות בדירקטוריון בחברה.
דרורית ורטהיים נחשבת לפנים של סבך האינטרסים של החברה המרכזית למשקאות קלים עם קשת - הגוף המרכזי של שידורי הטלוויזיה בישראל. עיקר הביקורת על קשת הייתה שהיא מונעת תחקירים והצגת שאלות נוקבות במוצרים המקושרים לחברה המרכזית, כגון: קוקה קולה (סוכר), טרה, טובורג, קרלסברג וכן הלאה, במיוחד לאור סיקורים שוטפים על מידת הנזק הבריאותי בצריכת סוכר במשקאות ממותקים, כמו גם יוקר המחייה במוצרים הקשורים לחברה המרכזית וחסימת ייבוא מקביל וכדומה.
ורטהיים היא אחותו של דודי ורטהיים - יו"ר החברה המרכזית למשקאות, וכמו גם חלק מבעלי המניות הגדולים של בנק מזרחי טפחות. 
קשת שינתה בשנה האחרונה את המודל העסקי שלה, כאשר החלה לפתח חברת בת בשם "קשת החזקות" תחת ויקטור וקרט במטרה למצוא חברות עסקיות לשיתוף פעולה של אחוזים בחברה או רווחים בתמורה לזמן מסך, כך היה גם עם חבורת כמו ליברה וסילבר קסטל.  ייתכן וכי עבור המודל העסקי החדש, כמו גם לקראת המהפך בשידורי הטלוויזיה עם רכישת RGE והסטרימינג החדש, יידרשו גורמים יותר מעורים בדירקטוריון, חדשים ינערו את הקונספציות הקיימות בחברה.
על פי הודעתה של דרורית ורטהיים: "משפחת קשת שלום, הבוקר הודעתי לדירקטוריון ולהנהלת החברה על סיום תפקידי. כיהנתי כדירקטורית מאז שנת 2011 וכיו"ר החברה מאז תחילת שנת 2013. בשנים הללו עברה החברה לשידורים שבועיים רציפים, מהפסד לרווח, התבססה כחברת הברודקאסט הגדולה בישראל וכבית יוצר לתרבות מקור ולקונספטים שנרכשו על ידי חברות מובילות בעולם. בתקופה זו החברה עברה מזיכיון לרישיון, רכשה את חברת החדשות של ערוץ 2 וביססה נוכחות דיגיטלית יוצאת דופן ופורצת דרך. 
אני עוזבת חברה בריאה ואיתנה. אני עוזבת קבוצה מופלאה של יוצרות ויוצרים, עיתונאיות ועיתונאים, חברות וחברי הנהלה שמתמודדים עם מלאכה מורכבת מאי פעם בתנאים קשים ממה שידענו בעבר. זה לא סוד שיש פערים ערכיים שונים, שמאתגרים את עולם התקשורת המודרני ואת ״קשת״ בפרט. האתגרים הללו מחייבים בירור יסודי וניהולי עמוק ומתמשך והם עתידים לפקוד את קברניטי הערוץ לעיתים תכופות. קשת תמשיך להיות ערוץ התקשורת המוביל של ישראל. עם העוצמה האדירה הזו חייבת לבוא אחריות רבה, מצפן וגם, על אף שינוי הזמנים, מצפון. אני מאחלת לעובדות ולעובדי קשת וחברת החדשות המשך עשייה ברוכה, ומוסרת חיזוק אדיר על מלאכה יוצאת דופן בטיבה. אני משוכנעת שעוד ניפגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה