מינויים

מאשטרום ל- More: זה המינוי החדש והמפתיע של הקבוצה

הקבוצה מצרפת לחטיבת הפיתוח העסקי את יסף שמש, שישמש כמנהל פיתוח עסקי ויעסוק בפיתוח תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה, איתור ורכישת קרקעות עם פוטנציאל השבחה, קידום עסקאות קומבינציה עם בעלי קרקעות פרטיים ומכרזים לקרקעות בלתי מתוכננות
מערכת ice | 
יסף שמש (צילום עצמי)
מינוי חדש בקבוצת More שממשיכה להתחמש במצבת כוח האדם במקביל לדיווחים על הרווחים הנאים בשנה החולפת. יסף שמש מונה למנהל פיתוח עסקי ויפתח את תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה.
 
שמש, אשר שימש עד לאחרונה כמנהל פרויקטים ופיתוח עסקי בקבוצת אשטרום, יעבוד בכפוף ליו"ר החברה, חנן מור ומנכ"ל הקבוצה אבי מאור לצד מנהל אגף תכנון, ייזום והשבחה, טל צוראל שהצטרף לקבוצה מחברת דירה להשכיר. שמש הוא מוסמך תואר שני במנהל עסקים (MBA) ובוגר תואר ראשון במשפטים (LLB) מטעם אוניברסיטת בר-אילן. 
יו"ר קבוצת More, חנן מור ציין: "בשנה האחרונה חוותה הקבוצה שנת שיא בהיקפי הפעילויות ותוצאותיה העסקיות מאז הקמתה. הקבוצה חולשת כיום על תחומי פעילות מבטיחים בתחום המגורים עם פרויקט הדגל בשדה דב ופרויקטים בחיפה, באר יעקב, רמת גן, מודיעין, ראשון לציון, אור ים ונס ציונה. נכסים מניבים עם תזרים הגדל מידי רבעון, דיור להשכרה ופיתוח קרקעות, ביניהם הצפת ערך והבשלת מתחם המייסדים בנס ציונה בשטח של כ-500 דונם שעתיד לכלול 5,000 יח"ד. הפרויקטים הללו מבטיחים הכנסות משמעותיות, רווחיות ורווחים שטרם נראו בקבוצה ועוד צפויים להמשיך לצמוח".
 
עוד הוסיף היו"ר ואמר כי "הצטרפותו של שמש היא מכפיל כוח ביישום תכנית הצמיחה של תחום הייזום בקידום עסקאות קומבינציה עם בעלי קרקעות פרטיים בשדה דב ובנס ציונה, מכרזי רמ"י ושימוש בעוצמות הקבוצה בכניסה לתחום ההתחדשות העירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה