מינויים

חברת התוכנה הבינלאומית מצרפת חבר הנהלה חדש

חברת התוכנה PTC מצרפת חבר בהנהלה הבכירה של החברה: מנהל מרכז הפיתוח של החברה בישראל מצטרף להנהלה הבכירה של החברה
מערכת ice | 
זיו בלפר (צילום תמר מוצפי)
זיו בלפר, מונה היום (שני) לחבר בהנהלה הבכירה של חברת התוכנה הבינלאומית PTC. זיו, שמשמש כמנהל מרכז הפיתוח של  PTC בישראל וסגן נשיא עולמי למחקר ופיתוח של החברה נמנה מעתה עם הנהלת החברה הבכירה. במסגרת זו יהיה שותף להובלת החברה הגלובלית.  
זיו בלפר, בעל תואר שני בהנדסה מהטכניון, ימשיך לנהל את  PTC ישראל בנוסף לניהול מערך הפיתוח של כל קווי מוצרי החברה המפותחים במרכזי הפיתוח של החברה ברחבי העולם.
 
PTC היא חברה אמריקאית שבסיסה בבוסטון, היא נסחרת בנאסדק ונכללת באינדקס S&P 500 . הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן לרבות תכנון, סימולציה, ייצור, תפעול ותחזוקה של המוצרים בעולם חכם ומחובר. עם לקוחותיה של PTC נמנות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה ומוטורולה. 
מרכז הפיתוח של PTC בישראל פועל מאז 1991 כמרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב, מאז היוסדה. כיום מעסיקה החברה מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח בהרצליה ובחיפה. מרכז הפיתוח הישראלי הוא השני בגודלו בעולם, מחוץ לארה"ב, והוא אחראי לפיתוח מוצריה המובילים של PTC. 
מחזור המכירות של חברת PTC בשנת 2021 הסתכם ב- 1.81 מיליארד דולר, והיא מוכרת את מוצריה ליותר מ- 30,000 ארגונים בכל רחבי העולם מתוכם כ- 70 בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה