מינויים

מיכאלי העיפה את שילה אדלר, וזה הג'וב החדש שלו

אחד הסממנים האחרונים מתקופת מירי רגב כשרת התחבורה מוצא מקום חדש, ולמעשה משחרר משרה בכירה לשרת התחבורה מרב מיכאלי. הסמנכ"ל במשרד, שילה אדלר, עובר למחוזות הבינוי והשיכון בתפקיד חדש שהוקם במיוחד עבורו
מערכת ice |  8
מרב מיכאלי ומירי רגב (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
סמנכ"ל התכנון ופיתוח במשרד התחבורה, שילה אדלר, עובר למשרד הבינוי והשיכון תחת השר אלקין, וחוזר אל המחוזות אותם הוא מכיר היטב - יותר ממשרד התחבורה שם היה מהמינויים של רגב שעמדו בדרכה של שרת התחבורה מרב מיכאלי.
כזכור, שרת התחבורה ניסתה בתקופה האחרונה להזיז את אדלר מתפקידו, ומנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, אף זימנה אותו לשימוע בטענה כי אינו מתאים לתפקיד. אדלר סירב להתייצב לשימוע, והתנהל הליך בבית הדין האזורי לעבודה. בינתיים חיפש אדלר משרד אחר לעבור אליו, ועתה נמצא הפתרון עבור מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר.
משרד הבינוי והשיכון מקים תפקיד חדש - מינהל ההתיישבות, שבראשו יעמוד שילה אדלר. המינהל יהיה אחראי על מנהלת קליטת עלייה, קידום ויישום החלטות ממשלה בנושא איזור הגולן, מנהל הבנייה הכפרית וחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. המינוי אושר ושילה אדלר יכנס לתפקידו בחודש הקרוב.
בתפקידו כראש מינהל ההתיישבות יהיה אחראי אדלר מנהל בנייה כפרית, מנהלת מבנים לטובת קליטת עלייה, קידום ויישום החלטת הממשלה להכפלת אוכלוסיית הגולן.
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "ההחלטה שקיבלתי  להקים  מינהל התיישבות במשרד הבינוי והשיכון באה לפתור חסמים רבים שהיו במהלך השנים להקמת יחידות דיור בהתיישבות וכן לתכלל את החלטת הממשלה להכפלת תושבי הגולן וחיזוק מבנים עליה אמון המשרד. אני בטוח שיחד עם שילה, אנו נעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו להכפיל את תושבי הגולן ,להגדיל משמעותית את ההתיישבות הציונית בישראל וכן לחזק את המבנים מפני רעידות אדמה".
מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן: ״זה הזמן הנכון לאיש הנכון, משרד הבינוי והשיכון ניצב בחוד החנית לקידום ההתיישבות והבנייה ברחבי הארץ. אדלר ינהל את יישום החלטת ממשלה 864 לעידוד וצמיחה דמוגרפית בגולן, הקמת מנהלת קליטת עלייה ומנהל בנייה כפרית. אני בטוח כי הוא יעשה עבודה מעולה״.
ראש מינהלת ההתיישבות הנכנס, שילה אלדר: "שמחתי להיענות לבקשתו של מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ולהקים מנהלת התיישבות במשרד. כמי שנטוע עמוק בתחום זוהי זכות עצומה להיות שותף בבניינה של הארץ על רבדיה השונים".

מירי רגב עוזבת את משרד התחבורה. מן הארכיון
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מיכאל לא מסתדר עם הרבה. תפרסמו?
    מיקו 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכור לי עוזרת פרלמנטרית שהיא העיפה בבושת פנים, לכאורה. אני לא מתומכי סמוטריץ, אבל הוא עשה עבודה טובה בתחבורה. היה טוב אם היה חובר לקואליציה ומקטין קצת את הכוח של מיכאחי ההזויה
    סגור
  • 6.
    אדלר
    עודד 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על זה נאמר: "כשרוצים גם מטאטא יורה" וכשלא רוצים גם אלוהים לא יעזור.
    סגור
  • 5.
    סידור עבודה לחבר
    יעקב 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במסגרת הליקוקים של אלקין לימין, הוא מצא סידור עבודה לחבר שנכשל בממשרד התחבורה וכלמזאת מכספי ציבור. נו כבר אמרנו שהממשלה הזאת "עושה הכלמרק למען הציבור?"
    סגור
  • 4.
    עד מדינה חדש
    עורך דין מחיפה 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    73 דנה המדינה עוסקת העלייה של עולים מכל קצוות תבל ולכ היה מנהל ההתיישבות שעוסק בעליה והיום יאיר לפיד מצא ג'וב חדס לחברו אדלר והקים משרד כזה במיוחד בשבילו. יאללה מושחתים עד מתי תמשיכו לעבוד עלינו ?
    סגור
  • 3.
    שרה בדיחה
    מצביע 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר ניסתה להדיח אותו כדי למנות אישה למרות שבית הדין לעבודה טען שהוא מתאים יותר פמיניסטית טיפשה הנשים שהיא ממנה לא מתאימות לתפקידים ניהול
    סגור
  • 2.
    יקח שנים להיתפטר מהרפש שהשאיר נתניהו (ל"ת)
    רוברט 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • האמת
    חוזה 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרפש היחיד נמצא במוח שלך וגורם לך למחלת רק לא ביבי ..
    סגור
  • 1.
    עלוקה שמחפש ג'וב על חשבון הציבור.
    רוני 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך לעבוד באמת
    סגור