מינויים

מנכ"לית הטוטו עוזבת, זה המינוי החדש לתפקיד הנחשק

לאחר יותר מ-3 שנים בתפקיד, במהלכן רשם הטוטו רווחי שיא מאז ומעולם, הודיעה יעל אלמור-ליאון ליו"ר המועצה להסדר ההימורים, שבתאי צור, על רצונה לסיים את תפקידה בסוף החודש. את מקומה ימלא מאיר ברדוגו, אשר מכהן ב-3 השנים האחרונות כמ"מ סמנכ"ל רגולציה ופיתוח עסקי  
מערכת ice | 
מאיר ברדוגו, שבתאי צור ויעל אלמור (צילום פרטי)
שינויים בצמרת הטוטו: יעל אלמור-ליאון (47) הודיעה לאחרונה על רצונה לסיים את תפקידה כמנכ"ל הטוטו בפועל בסוף החודש הקרוב. אלמור נימקה את החלטתה בעקבות הצעה אטרקטיבית שקיבלה מחברת הייטק בינלאומית, המספקת שירותים פיננסים חדשניים.
אלמור הגיעה לטוטו לפני 11 שנים, בהן שימשה כסמנכ"לית אגף האונליין והובילה את ההשקה הראשונה של אפליקציית ווינר, אשר מרכזת כיום כבר כ-22% מהכנסות המועצה, ושל אפליקציית ואתר רייסר אשר זכו להצלחה רבה.
 
ב-3 השנים האחרונות מכהנת אלמור כמנכ"ל בפועל של הטוטו. במהלך כהונתה נאלצה אלמור לנהל את הטוטו תחת משבר הקורונה, שהוביל בשלב מסוים לעצירת הליגות ומפעלי הספורט בארץ ובעולם. אף על פיכן, הגיע הטוטו בראשותה של אלמור לתוצאות כספיות יוצאות דופן, ובשנה האחרונה אף רשם הכנסות שיא מאז ומעולם בסך 3.365 מיליארד שקל והעביר למדינה רווחי שיא בסך 731 מיליון שקל. 
אלמור נחשבת לדמות מקצועית מוערכת מאוד בעולמות האיקומרס המבוססים ביג דאטה, תוך שימוש במודלים אנליטיים חדשניים בשווקים מתפתחים, תוך התמודדות עם מגבלות רגולטוריות קפדניות.
 
את מקומה של אלמור ימלא מאיר ברדוגו (46), שהגיע לטוטו לפני כ-7 שנים. בשנותיו בטוטו שימש מנהל אגף הרייסר, אשר רשם הכנסות בסך 507 מיליון שקל בשנת פעילותו האחרונה. ב-3 השנים האחרונות  משמש ברדוגו כמ"מ סמנכ"ל רגולציה ופיתוח עסקי, ובהן היה שותף מלא בניהול המועצה ובהובלת תהליכים עסקיים ואסטרטגיים של המועצה.
יו"ר המועצה שבתאי צור: "אני מלא הערכה ליעל, ומודה לה על השנים בהן הובילה את המועצה להישגים מקצועיים וכספיים מדהימים. אני משוכנע כי נכון לה עתיד מזהיר והצלחה רבה גם בהמשך דרכה. אני מאחל הצלחה רבה גם למאיר ברדוגו עם כניסתו לתפקיד".
יעל אלמור: "אני מודה ליו"ר, דירקטוריון, הנהלת ועובדי המועצה על הליווי, התמיכה והעבודה המשותפת לאורך השנים בהן הגענו יחד לשיאים חסרי תקדים".
מאיר ברדוגו: "אני מודה לדירקטוריון והעומד בראשו על האמון בבחירה בי. יש בטוטו מנהלים מקצועיים ועובדים מסורים, ויחד נצלח את האתגרים הרבים שלפנינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה