מינויים

זה הג'וב החדש של ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית

חיים אביטן, עד לאחרונה יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן ויכהן כיו"ר. לאביטן ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט. אביטן: "גאה להוות חלק מרכזי בחברה מהמובילות בענף, ובעלת ערכים יוצאי דופן"
מערכת ice | 
חיים אביטן, יהודה הרציג (צילום ששון תירם, דרור סיתהכל)
חיים אביטן מונה ליו"ר קבוצת הרציג נדל"ן בבעלותו של איש העסקים יהודה הרציג. אביטן, שייסד את הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כיהן בה כיו"ר ארבע שנים וקידם תיקוני חקיקה ותכנון של מאות אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ.
אביטן גם הקים 25 מינהלות עירוניות והוביל השקעות של עשרות מיליוני שנים בהתחדשות עירונית. לפני כן, כיהן אביטן כראש עיריית חדרה במשך שתי קדנציות, ונחשב לראש עיר פעלתן ואהוב במיוחד. במהלך שנים אלה עמד בראש ועדת התכנון והבנייה בעיר, וקידם רפורמות משמעותיות שהביאו להכפלת מספר יחידות הדיור בעיר חדרה, ובהתאם לגידול באוכלוסייתה.
 
מינויו של אביטן מגיע לצד הרחבת זרוע ההתחדשות העירונית בקבוצת הרציג נדל"ן. החברה,  מהמובילות בישראל בענף הנדל"ן, מתמחה בייזום ובביצוע פרויקטי נדל"ן למעלה מ-40 שנה. לחברה זרוע נכסים מניבים והשקעות נדל"ן וזרוע בנייה על קרקע פנויה, אולם בעשור האחרון היא מתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית, ומובילה עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ.
עד כה הספיקה הקבוצה לקדם כ-5,000 יחידות דיור ולמעלה מ-45,000 מ"ר מסחר ותעסוקה בהיקפי מכירה של כ-6 מיליארד שקל. קבוצת הרציג נדל"ן ידועה באיכויות הבנייה הגבוהות ובמקצועיות הבלתי מתפשרת שלה, ועל כן מדורגת בשנים האחרונות במדד Dun's 100 היוקרתי כאחת החברות המובילות בתחום היזמות והבנייה.
 
חיים אביטן: "אני שמח להצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן, אשר חרטה על דגלה לא רק מצוינות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, כי אם גם יחס אישי ויוצא דופן לדיירי הפרויקטים אותם היא מקדמת. אני מגיע עם ניסיון רב ונחישות לתפקיד, ובכוונתי להכפיל ואף לשלש את מספר יחידות הדיור שמקדמת החברה".  
יהודה הרציג: "חיים אביטן מביא עימו ניסיון עשיר שיהווה תרומה ניכרת לפעילות החברה. אנו גאים ומברכים על הצטרפותו, ובטוחים שכישוריו יסייעו לקבוצת הרציג נדל"ן להעצים את תנופתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה