מינויים

ממקאן להייטק: מינוי קריאייטיב מפתיע בעולם הסטארטאפים

ערן ניר ישמש מנהל קריאייטיב בחברת הסטארטאפ דאטהריילס. ומה כולל הרזומה העשיר שלו בעולם הפרסום?
מערכת ice |  2
ערן ניר דאטהריילס (צילום נטלי שור)
ערן ניר, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל במשרד הפרסום מקאן מצטרף לחברת הסטארטאפ Datarails וישמש כמנהל הקריאייטיב של החברה. ניר פועל בענף הפרסום הישראלי כ-20 שנים, במהלכם עבד במספר תפקידים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ, בהם אדלר חומסקי ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי ושימש סמנכ"ל קריאייטיב של גיתם.
בתפקידו האחרון בקבוצת McCann תל אביב, הוא הקים את ה- Factory, יחידה המספקת את שירותי הקריאייטיב והסטודיו הדיגיטליים לכל זרועות הקבוצה. לאורך השנים זכה ניר בפרסים רבים בתחום הפרסום, ובהם שישה אריות זהב בפסטיבל הפרסום בקאן והיה ממובילי פרויקט "קשרי דם" – מיזם ייחודי להקמת בנק דם משותף לישראלים ופלסטינים.
 
ערן ניר: "אחרי שנים רבות בתעשיית הפרסום, אני סקרן ורעב יותר מתמיד. החיבור לרעיון ולמוצר של דאטהריילס, שהוא יחודי בעולם הפיננסים, הוא מרגש ומאתגר. יש לי אתגר אדיר לבנות יחידת קריאייטיב פנימית, שתייצר סיפורים מבריקים, בולטים וצבעוניים שהמוצר של דאטהריילס ראוי להם. בשנים האחרונות, לצד כניסה וגידול של תעשיות 'חדשות', כמו הסייבר, הגיימינג, והפינטק, מתקיימת גם הבנה שפיתוח מוצרים ורעיונות מבריקים לעיתים אינם מספיקים, אם לא מביאים אותם לשוק עם השיווק והקריאטיב הנכון. קיים ביקוש אדיר לפרסומאים ותיקים בהייטק, ולאנשי קריאייטיב בפרט, שיודעים לספר ו'לקנספט' סיפורים. כך שהמעבר מעולם הפרסום להייטק אינו בהכרח קיצוני, אלא עוד אתגר בקריירה".
דאטהריילס הוקמה בשנת 2015 על ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגייסה עד כה 105 מיליון דולר. החברה מונה כיום 220 עובדות ועובדים בישראל, בארה"ב ובמזרח אירופה ונמצאת במהלך של הכפלת מספר עובדיה. החברה מפתחת פלטפורמה לניתוח ותכנון פיננסי המאפשרת אוטומציה של איחוד נתונים ויצירת דו"חות פיננסים. בכך היא מעניקה את היכולת למחלקות כספים להמשיך להשתמש באותם גיליונות ומודלים פיננסים אליהם הם רגילים באקסל, וזאת בשילוב עם היתרון של מסד נתונים מרכזי מבוסס ענן המאפשר לאחד בזמן אמת בין נתונים פיננסים ותפעוליים מכל מחלקות החברה.
 
האוטומציה של אותם תהליכים ידניים צורכי זמן מאפשרת למחלקות הכספים להשקיע יותר מזמנם בניתוח נתונים, ופחות זמן בהליך האיסוף הקדחתני. השוק בו פועלת החברה נאמד בארה"ב בלבד בכ-8 מיליארד דולר. בשנה האחרונה הגדילה דאטהריילס את מכירותיה פי חמש על רקע הביקוש הרב למוצר בצפון אמריקה.
דידי גורפינקל מנכ"ל דאטהריילס: "אנו מברכים על הצטרפותו של ערן לדאטהריילס, ערן הוא עוד סמל לערכי החברה שפותחת את דלתותיה לאנשים מכל הגוונים ומרקעים שונים שמגלים עניין, סקרנות, ראש פתוח ורצון לחדשנות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהלך נכון שלו. בחירה נכונה של החברה. בהצלחה רבה (ל"ת)
    עפר 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותח! (ל"ת)
    שרופה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור