מינויים

מאולפן שישי ל'ישראל היום': רכש חדש לקבינט עם ברדוגו

עו"ד נדב העצני מצטרף לישראל היום למדור חדש בשם "קבינט שישי" ובו יכתבו גם איש התקשורת מערוץ 14 וגלי ישראל
מערכת ice |  2
נדב העצני ונווה דרומי (צילום צילום מסך חדשות 12)
קבוצת "ישראל היום" מודיעה על הצטרפותו של איש התקשורת הפובליציסט עו"ד נדב העצני למדור חדש, "קבינט שישי", שיתפרסם החל מיום שישי הקרוב. בין כותבי הטורים במדור: איש התקשורת יעקב ברדוגו, עורך "ישראל השבוע" ד"ר איתן אורקיבי, ועורכת מדור דעות מוריה קור. העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ: "העצני הוא מהפרשנים המעניינים והמושחזים בישראל"
 
בסוף שנות ה-80 פעל רבות למען הקמת עיתונות ימנית. בשנת 1990 הצטרף לעיתון "מעריב" שם שימש כעורך, ככתב מגזין, וככותב טור פובליציסטי שהתפרסם עד היום. במהלך השנים ערך והגיש שתי תוכניות אישיות ברשת ב' של קול ישראל, השתתף בתוכניות טלוויזיה ורדיו רבות. מופיע כיום כחבר פאנל קבוע בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12.
במהלך עבודתו התקשורתית פרסם שורה של תחקירים, כתבות וטורי דעה שעסקו בין היתר בנושאים הבאים: האיוולת והכניעה הישראלית ביו"ש שהובילה לאינתיפאדה הראשונה , תחקירים על פרשיות שחיתות במנהל האזרחי ביו"ש, היה מראשוני וגדולי המבקרים של הסכמי אוסלו ותוכנית "ההתנתקות", הראשון בימין שקרא לנתניהו לפרוש מהפוליטיקה כדי שלא לרסק את המחנה הלאומי. מלווה את ההתיישבות וההגשמה ביו"ש, בירושלים ובכל ארץ ישראל.
העורך הראשי של "ישראל היום" עמר לחמנוביץ אמר: ״אני שמח על הצטרפותו של עו"ד נדב העצני - מן הפרשנים המעניינים והמושחזים בישראל - לנבחרת הכותבים של ׳ישראל היום׳. מדור ׳קבינט שישי׳ שיושק ביום שישי הקרוב יציע לקוראי ישראל היום את מיטב המאמרים הפובליציסטיים והפרשנויות לסיכום השבוע".
עו"ד נדב העצני אמר כי: "אני שמח ואפילו נרגש להצטרף ל"ישראל היום", כחלק מהתנופה המחודשת של העתון. מבחינתי, לקיחת חלק ביצירה שמגלם "ישראל היום" היא הרבה מעבר לעתונות לשמה. ישנה חשיבות יוצאת דופן בעתון שמציג תפיסה ציונית ברורה, לצד סטנדרטים מקצועיים גבוהים וחסרי פניות. זהו מעיין הרעיונות שממנו ניתן לשאוב כח, להמשיך בדרך שסללו מבשרי ומקימי המדינה, ולעצב חברה ראויה."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נדב העצני, האח התאום של בן כספית
    יאיא 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז פטירתו של שלדון, "ישראל היום" הפך ל"בנטון היום" ונדב העצני, התואם של בן כספית, גוייס כדי לשפר את תעמולת ההסתה בעד הנוכל מרעננה. זה אותו נדב העצני שהתעקש שהממשלה הנוכחית ימנית, 10 מעלות ימינה, ושיש שתי ממשלות, ממשלה בתוך ממשלה ושאר ירקות וחירטוטים. חבל שהנוכל מרעננה לא לקח את נדב העצני ובן כספית בתור דובריו.
    סגור
  • 1.
    תיקון: ברדוגו ממש לא איש תקשורת, אלא רק מעביר דף מסרים
    עוכר ישראל 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מנוכליהו.לברדוגו אין שום יכולות שכליות משלו. הוא רק מדקלם את מה שהבן הפרזיט או האשה הפסיכית מעבירים לו. העצני?? צריך היה להיות בכלא מזמן,אם כאן הייתה מדינת חוק.
    סגור