מינויים

אמיר שביט צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר רשות החשמל

ליאור שילת מנכ"ל חברת "משקי דרום" צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר רשות החשמל. לאחר ששרת האנרגיה קארין אלהרר ראיינה מספר מועמדים עליהם המליצה ועדת האיתור

מערכת ice | 
אמיר שביט (צילום יחצ)
שרת האנרגיה, קארין אלהרר, הודיעה היום (חמישי) כי החליטה למנות את אמיר שביט  לתפקיד יו"ר רשות החשמל. לאחר סיום עבודת ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד האנרגיה, ליאור שילת, ראיינה השרה את המועמדים שהומלצו על ידי הוועדה והחליטה כאמור, להביא לאישור הממשלה את מינויו של אמיר שביט. 
   
שביט כיהן בעבר כמרכז תחום מים ואנרגיה באגף התקציבים במשרד האוצר, כסמנכ״ל כלכלה וכספים ברכבת ישראל וכמנכ״ל חברת בת של חברת אדלטק בתחום האנרגיה. כיום הוא משמש כמנכ"ל חברת האחזקות "משקי הדרום". 
 
שביט נשוי ואב לארבעה, בהשכלתו הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית. המינוי כפוף לאישור ועדת גילאור, הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות ולאישור הממשלה. כמו התהליך יכלול הסדר למניעת ניגוד עניינים, כמקובל.
רשות החשמל היא הגוף הממונה על הסדרת משק החשמל בישראל. היא קובעת צעדי מדיניות, כלים רגולטוריים ותעריפים, תוך שיתוף נרחב של שחקנים ממשלתיים ופרטיים. זאת על מנת לפקח על משק חשמל והיותו תחרותי, יעיל, אמין ובטוח לצרכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה