מינויים

מינויים חדשים ב-SELA: אלו העובדים שיצטרפו להנהלה

אלעד נרדי ששימש כאיש מכירות במיקרוסופט ואסף יעקבי שניהל את חטיבת הענן ב-Sisense  ימונו לסמנכ"ל כספים ו- VP Cloud Customer Success בחברת SELA
ניצן כהן |  1
רון שפרינצק (צילום גלעד משיח)
חברת שירותי הענן סלע (SELA), שנרכשה לאחרונה ע׳׳י Fortissimo Capital, הודיעה היום (רביעי) על שורת מינויים לתפקידים בכירים בקבוצה הגלובלית, המגיעים מ"מיקרוסופט"
אלעד נרדי, ימונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) בחברה, וכן אסף יעקובי, ימונה לתפקיד VP Cloud Customer Success. אלו מצטרפים למינויו של מנכ׳׳ל הקבוצה רון שפרינצק לפני מספר חודשים, שהגיע גם הוא ממיקרוסופט.

אלעד נרדי; צילום: יח"צ 
נרדי מגיע לחברה עם ניסיון של מעל 8 שנים בתפקידי כספים, אסטרטגיה, ומכירות ענן במיקרוסופט. בתפקידו החדש יקדם תהליכי התרחבות פעילות החברה בענן והתרחבות בינ׳׳ל. יעקובי ניהל בתפקידיו האחרונים את חטיבת הענן וכן את שותפויות הענן בחברת Sisense.  בעברו עבד במשך כ-15 שנה במיקרוספט ישראל  במגוון תפקידים. 
׳׳המינויים מגיעים כחלק מתהליך ההתרחבות של החברה בתחום הענן בארץ ובחו"ל, וכן בהתפתחות בתחום הטכנולוגי ובהתאם לדרישות השוק המשתנה׳׳ מסר, מנכ׳׳ל קבוצת SELA, רון שפרינצק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרסו את החברה
    עובד לשעבר 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטרו אותי לפני שנה אבל אני שומע מחברים שפשוט הרסו את החברה הזו אין אף עובד מרוצה רק שופוני של PR כמו הכתבה הזו מנסה להיות אובייקטיבי אבל ..... כולם שם רק מלכלכים ומחפשים לברוח כבר קיבלתי עשרות קורות חיים של חברה שמנסים להתקבל לחברה שלי
    סגור