מינויים

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק קודמה לתפקיד בכיר במיקרוסופט העולמית

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח תמשיך לכהן בתפקידה אך במקביל, תקודם לסמנכ"לית הטכנולוגיה של חטיבת האבטחה העולמית של מיקרוסופט
מערכת ice | 
מיכל ברוורמן-בלומנשטיק (צילום יוסי זליגר)
מיקרוסופט העולמית מינתה את מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, לסמנכ"לית הטכנולוגיה של חטיבת האבטחה העולמית של מיקרוסופט. במקביל, תמשיך מיכל לכהן בתפקידה כמנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.
ברוורמן-בלומנשטיק תהיה כפופה ישירות לצ'רלי בל, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט, אשר מנהל את חטיבת האבטחה העולמית ואשר כפוף ישירות למנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה. בל מונה לתפקידו ב-2021, לאחר 23 שנים באמאזון, כאשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל AWS (Amazon Web Services).
המינוי של ברוורמן-בלומנשטיק הוא חלק משינוי ארגוני כולל במיקרוסופט במסגרתו יאוחדו כל מוצרי האבטחה תחת חטיבה אחת. ברוורמן-בלומנשטיק תשמש כ-CTO של החטיבה החדשה המאוחדת.
בשנת 2020 מונתה ברוורמן-בלומנשטיק למנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, המרכז הראשון של מיקרוסופט מחוץ לארה"ב ואחד משלושת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של החברה. מאז כניסתה לתפקיד גדל מספר העובדים במרכז ביותר מ-50%. בנוסף, הפך המרכז משמעותי בתחומי הסקיוריטי והבינה מלאכותית, כאשר כמחצית מ-2,600 עובדיו עוסקים בסייבר.
עם הצטרפותה למיקרוסופט ב-2013 ייסדה מיכל ברוורמן-בלומנשטיק את מרכז אבטחת הסייבר של מיקרוסופט בישראל, תוך שהיא יוזמת ומנהלת כמה ממוצרי האבטחה המתקדמים ביותר של החברה דוגמת Azure Sentinel, Azure Security Center ו- Azure IoT security. היא בעלת תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. מיכל הובילה גם רכישה של חברות שונות, ובהן רכישת אדאלום.
כזכור, רק אתמול (שני) מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, הודיעה על כוונתה לפרוש מתפקידה בסוף החודש הבא בתום 3 שנות כהונה. במקומה, מונה לתפקיד אלון חיימוביץ', שכיהן ב-3.5 השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבות המגזר הציבורי והארגוני ויתיישב על כיסא המנכ"ל ב-1 ביולי. מועד החילופין הללו תואם את לוח השנה הכספי של מיקרוסופט, שהדו"חות שלה מתחילים מיולי של כל שנה ועד יוני של השנה העוקבת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה