מינויים

אתי כרייף בדרך לכנסת? זה הצעד שעשתה בדרך למשכן

השופטת לשעבר הגישה בקשה לקיצור פז"ם כדי שתוכל להתמודד בפריימריז הליכוד הקרובים, גורמים שונים מנסים למנוע זאת ונתניהו מעכב את ההחלטה
מערכת ice |  1
אתי כרייף (צילום מסך קשת 12)
האם השופטת בדימוס אתי כרייף תרוץ ברשימת הליכוד ותתמודד בפריימריז המפלגה? על פי פרסום ראשון בערוץ 14, כרייף הגישה בקשה לקיצור פז"ם בליכוד בכדי לרוץ בפריימריז, לעת עתה בנימין נתניהו מעכב את ההחלטה.
על פי הפרסום, כרייף מעוניינת לרוץ בפריימריז ובמצודת זאב התקבלה לאחרונה בקשה רשמית של השופטת בדימוס המיועדת ליו"ר תנועת הליכוד, בנימין נתניהו. לדעת רבים, מועמדותה של כרייף יכולה לטרוף את הקלפים עבור גורמים רבים המעוניינים כי לא תשובץ.נתניהו מעכב את קבלת ההחלטה בעניין קיצור הפז"ם של כרייף.
 
ההערכות הן שכרייף ככל הנראה תרוץ ברשימת הליכוד לכנסת בכל מקרה, אם לא במועד הנוכחי – במועד הבא. כזכור, לאחר שפרשה מכס השיפוט, כרייף חזרה לעסוק בעריכת דין וזכתה לגל אהדה בעיקר לאור התבטאויותיה בענייני עולם המשפט כולל הפרשה בה עמדה במרכז בשל יחסיה עם אפי נווה לכאורה.
 
על פי הפרסום בערוץ 14, גורמים רבים בליכוד פועלים נגד קיצור הפז"ם של כרייף, שעלולה לנצח במרוץ על משבצות בהן תוכנן להריץ מועמדים אחרים הנוחים יותר לאותם גורמים. כרייף ותנועת הליכוד, בחרו שלא לשלוח תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה
    ראובן 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחתת או לא, אני מעדיף לראות אותה מאשר את גפני או דרעי, לפחות המושחתת הזאת עושה חשק לצפות בפוליטיקה.
    סגור