מינויים

בכיר לשעבר בגוגל העולמית ימונה לסמנכ״ל טכנולוגיות בסטארטאפ ישראלי

אנורג מיטל ימונה לסמנכ״ל טכנולוגיות משותף בחברת הסטארטאפ פרוטאינטקס, שנמצאת בעיצומה של צמחיה משמעותית. ״הצטרפותו מדגימה את המחויבות של צוות החברה למהפכה בתחום האלקטרוניקה ובתעשיית הסמיקונדוקטור"
מערכת ice | 
אנורג מיטל סמנכל פרוטאינטקס (צילום שרון בוכבינדר)
חברת הסטארטאפ פרוטאינטקס (proteanTecs), המפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות, מודיעה היום על מינויו של אנורג מיטל, לשעבר בכיר בגוגל העולמית, לסמנכ״ל טכנולוגיות משותף (CTO) בחברה. מינויו מגיע לאחר תקופת צמיחה משמעותית של החברה, שהשלימה לאחרונה סבב גיוס c בסך 45 מיליון דולר.
 
במסגרת תפקידו, ינהל מיטל את הקשר עם לקוחות מובילים בתעשיית הסמיקונדוקטור על מנת לחזק את השותפות שלהם עם פרוטאנטקס, ולהוביל להישגים משמעותיים בתחום. בנוסף, יחד עם צוות ההנהלה של החברה ימשיכו להוביל את האסטרטגיה להתפתחות וצמיחת החברה.
לפני הגעתו לפרוטאנטקס, הוביל מיטל את תחום טכנולוגיית הסיליקון וקשרי פאבים בגוגל. הוא כיהן בתפקידי ניהול כסגן נשיא לענייני מוצר וטכנולוגיה ב-Micron Technology וב-GlobalFoundries, שם שימש כעמית וכ-CTO Design Enablement העולמי ומילא תפקידים נוספים בתחום בחברות כמו ARM, Oracle ו- Motorola. בנוסף, פיתח מספר טכנולוגיות לוגיקה, זיכרון ו-EDA, בעל 25 פטנטים רשומים והיה שותף בכתיבת שלושה ספרים. מיטל הוא בעל דוקטורט (Ph.D) בפיזיקה יישומית מטעם אוניברסיטת ייל ותואר B.Tech בפיזיקה הנדסית מהמכון ההודי לטכנולוגיה בבומביי.
״הצטרפותו של אנורג מדגימה את המחויבות הבלתי מעורערת של צוות החברה לחולל מהפכה בתחום האלקטרוניקה ובתעשיית הסמיקונדוקטור בכללותה,״ אומר שי כהן, מייסד- שותף ומנכ״ל proteanTecs. ״אנורג מביא עימו מומחיות רבה בתחום הטכנולוגי, שתסייע לנו להאיץ את צמיחת החברה באופן משמעותי, בייחוד בתקופה זו כאשר הדרישה לאנליטיקה מבוססת דיפ-דאטה הולכת וגדלה״.
״פרוטאנטקס משנה את תחום הביצועים והאמינות של האלקטרוניקה על ידי יצירת פלטפורמה חדשה למעקב אחר מחזור החיים השלם של האלקטרוניקה,״ אומר אנורג מיטל. ״אני שמח להצטרף לצוות ההנהלה ולחברה ומצפה להמשיך ולהצעיד את התחום קדימה ולהוביל את כלל התעשייה לעבר שימוש בתובנות מבוססות נתונים״.
״אנורג יכהן בתפקיד מפתח על מנת להבטיח שהפתרון הטכנולוגי של פרוטאנטקס יתמוך בחידושים האחרונים בתעשייה,״ אומרת אוולין לנדמן, מייסדת שותפה וסמנכ״לית טכנולוגיות ב-proteanTecs. ״אנחנו מברכים על הגעתו ושמחים על הצטרפותו לצוות ההנהלה והחברה, ובטוחים שביחד נמשיך להצליח ולהביא להישגים משמעותיים״.
proteanTecs הוקמה בשנת 2017 על ידי יוצאי מלאנוקס – שי כהן המשמש היום כמנכ"ל, אוולין לנדמן, סמנכ"לית טכנולוגיות ראשית ורוני אשורי, סמנכ"ל תפעול ראשי, אליהם חברו גם יהל דוד, יובל בונן ואייל פיינה, המגיעים מעולמות ה- data science, תוכנות ביג-דאטה ותכנון שבבים.
 
החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, משלבי הייצור ועד השימוש השוטף בשווקי הקצה. הטכנולוגיה שפותחה בחברה מגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן של מערכות אלקטרוניות בעזרת יישום יכולות AI על נתונים המופקים מחיישנים המוטמעים בשבב. כך החברה מספקת תובנות שלא ניתן היה להשיג עד כה, משפרת את איכות השבב והמערכות בה השבב מותקן, מתריעה על תקלות וכן מאריכה את חיי המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה