מינויים

גינדי מעלה הילוך בפרויקט השכירות לטווח ארוך

גינדי החזקות ממשיכה להתחזק בתחום השכירות לטווח ארוך ומודיעה על מיניו של אסף אמסלם לתפקיד מנכ"ל גינדי - BE LIVE
מערכת ice | 
אסף אמסלם (צילום יחצ)
גינדי החזקות הודיעה היום על מינויו של רו"ח אסף אמסלם (47) לתפקיד מנכ"ל חברת הבת גינדי BE-LIVE. אמסלם  בעל תואר ראשון בחשבונאות, שימש ב-12 שנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של גינדי החזקות. כמו כן בשנה וחצי האחרונות חברת גינדי החזקות נכנסה לתחום השכירות ארוכות טווח ורכשה למעלה מ-1000 יחידות דיור בכל רחבי הארץ בהיקף של כ-2 מיליארד שקלים ועד סוף השנה צופה החברה להפעיל ולהשכיר למעלה מ-250 דירות.
 
רו"ח אמסלם מסר התייחס למינוי ואמר: ״אני מודה לבעלי גינדי החזקות על האמון הרב שהם נותנים בי. אני נכנס לתפקיד מאתגר ובעל משמעות רבה. מטרתי הראשונה בכניסתי לתפקיד היא שתוך שנה מהיום, גינדי BE-LIVE תכפיל את פעילותה ותוביל את שוק הדיור להשכרה בישראל. הידע והניסיון שצברה גינדי החזקות בלמעלה משני עשורי פעילות וכמובילה בשוק הייזום למגורים, מעניק לגינדי BE-LIVE גב מימוני ויתרון משמעותי ברכישת מקבצי דיור במהירות ובמקצועיות״ .
 
אבי גינדי מבעלי גינדי החזקות הוסיף ואמר: ״החברה רואה פוטנציאל משמעותי בתחום הדיור בישראל ושמה לעצמה מטרה להיות מובילה ופורצת דרך בשוק הדיור הישראלי. הבחירה באסף אמסלם, שהולך איתנו כברת דרך ארוכה הייתה טבעית ומתבקשת. אנו סמוכים ובטוחים שהוא יוביל את החברה ביד רמה וישיג את כל המטרות אותם הצבנו בפניו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה