מינויים

קבוצת ניקיסו ברצף מינויים: זה הגיוס היוקרתי החדש

חברת הבת של ניקיסו מכריזה היום על מינוי חדש, בצץ נרחב של מינויים, במסגרתו היא ממנה נשיא תאגידי לאסטרטגיית מימן ותשתיות אנרגיה - הנרי הוי
מערכת ice | 
צינור גז (צילום unsplsh)
בחודשים האחרונים חברת הבת של חברת ניקיסו ושות' בע"מ, קבוצת Nikkiso Cryogenic Industries Clean Energy & Industrial Gases, הכריזה על רצף מינויים בכירים להנהלת החברה והיום (חמישי) היא מודיעה על קידומו ומינויו של הנרי הוי כסגן נשיא תאגידי לאסטרטגיית מימן ותשתיות אנרגיה. 
מטרת המינוי היא לקבוע תכניות פעולה ולהאיץ את הפריסה של מוצרי ניקיסו בעולם. יתרה מכך, המטרה היא גם להביא לקוחות חדשים לחברה מתחום האנרגיה הנקייה ובכך לעודד שיתופי פעולה עם סוכנויות ממשלתיות, איגודים מקצועיים ועוד.
יתרה מכך, הוי יהיה אחראי על ניהולו של צוות הנדסה עבור היחידה הפונקציונלית החדשה שנוצרה בתשתית אנרגיה ופרויקטים נוספים וזאת על מנת לשרת היטב את הלקוחות עם ציוד, שירות ופתרונות מבית ניקיסו. 
 
חברת הבת של ניקיסו מייצרת ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים, דוגמת משאבות ומרחיבי טורבו, וזאת לצד הקמת מפעלי תהליכי לתעשיות הגז התעשייתי ועוד.
החברה בירכה על קידומו של הוי ואמרה: "להנרי ניסיון מקיף בפיתוח עסקי, הנדסת ערך ואספקת פרויקטים, יחד עם 25 שנות ידע והישגים בתעשייה בתחומי האנרגיה והגז התעשייתי. הוא מביא איזון בין יכולות התכנון האסטרטגי והביצוע לקבוצה ול-NESP", לדברי אמיל באדו, סגן נשיא בכיר למכירות ופיתוח עסקי של הקבוצה. "תפקידו של הנרי תומך עוד יותר במשימה שלנו לספק ציוד, טכנולוגיות ושירותים חדשניים באמצעות קבוצת החברות הגלובלית שלנו כדי לעזור ללקוחותינו לחולל שינוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה