מינויים

כוכבת האח הגדול הלוהטת מגיעה לקולנוע: זה הסרט בו תככב

אחרי הפרידה המתוקשרת מבן הזוג שהכירה בתכנית, נתנאל רודניצקי, דיאן שוורץ מקבלת תפקיד ראשון על המסך בסרט חדש של הבמאי נוני גפן, אחד מבימאי "האח הגדול", זוכה פסטיבל לוקארנו, מועמד ל-3 פרסי אופיר ומרצה באוניברסיטת רייכמן, ותשחק לצד השחקן המוערך אוהד קנולר
מערכת ice |  3
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ, פייסבוק/ האח הגדול)
מאז שיצאה מהבית בשלב די מוקדם של העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, דברים לא הלכו בקלות לדיאן שוורץ שלאחר שהודחה ונדהמה לראות כמה ביקורות קשות חטפה, נפרדה מנתנאל רודניצקי אחרי משבר שראה כותרות רבות ואפילו סבלה מלא מעט נזקים בפניה.
אבל כעת, יכול להיות שהמזל שלה עומד להשתפר, כאשר היא עומדת להפוך לשחקנית של ממש ולככב על המסך, לא בריאליטי. הדוגמנית לוהקה לסרט חדש של הבמאי נוני גפן, מבימאי "האח הגדול", שבעברו זכה בפסטיבל לוקארנו, כאשר היא תככב לצידו של אוהד קנולר בסרט.
 
גפן סיפר בראיון בלעדי ל-TMI: "זו קומדיה רומנטית על כתבת תרבות, מהסוג ששולחים אותה לכתבות מוזרות - 'בין החדשות' על בחור שטוען שחייזרים באים לקחת אותו. היא יושבת איתו ומחכה לחייזרים ולאט לאט הם מגלים שהם שהם פחות שונים ממה שהם חשבו".
עוד הוסיף: "שווה לחכות, אם להיות כן, הייתי הבמאי של האח הגדול השנה, ראיתי אותה שם, אמרתי יש משהו באופי המיוחד שלה בתוך סיטואציה כזאת. ככול שהמרחק בין הדמויות בקומדיה רומנטית יותר גדול (למשל אשכנזי והמזרחית בסרטי בורקס או החנון והקולית בסרטים של היום) אז זה מעניין יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל נפש
    יהודית חסון 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטהרים את השרץ, טיפוס כזה נאלח, מכל הבחינות, מופיעה בטלויזיה בדוח היומי, דוגמא מופת לנוער כל דאלים גבר, התנהגות מופרעת, איך נותנים לה להופיע , ומתפלאים שהיתנהגות ברחובות, בבתי הספר, וברחובות , פני הדור גפני גיבורי התרבות,
    סגור
  • 2.
    שחקנית מעולה
    ליאת 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח היא תשחק בסרט כחול זה הסטייל שלה
    סגור
  • 1.
    אין כבר מה לומר (ל"ת)
    שחקנית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור