מינויים

חברת חשמל ממשיכה בשינויים: שני מינויים חדשים

בתחילת החודש אושרו שלושה מינויים חדשים בחברת החשמל וכעת, רגע לפני החג, בחברת החשמל מודיעים על שני מינויים נוספים. גלעד חסיד מונה לסמנכ"ל כספים ומנהל הסיכונים הראשי ומירי שאול מונתה לדוברת חברת החשמל
מערכת ice | 
מירי שאול וגילעד חסיד (צילום יוסי וייס, חברת חשמל)
דירקטוריון חברת החשמל בראשותו של שלמה ארביב, אישר היום (חמישי) את המלצות ועדות האיתור בראשותו של מאיר שפיגלר, מנכ"ל החברה, למנות את גלעד חסיד לסמנכ"ל כספים ומנהל הסיכונים הראשי ואת מירי שאול לדוברת חברת החשמל.
חסיד החל את עבודתו בחברת חשמל בשנת 1990 כרואה חשבון באגף כספים ובהמשך מונה למנהל מחלקת חשבונאות ודו"חות כספיים. בשנת 2013, מונה למנהל אגף חשבונאות בו שימש עד למינוי החדש.

שאול מגיעה עם 20 שנות ניסיון בדוברות ותקשורת במגזר הציבורי והפרטי. בתפקידיה האחרונים שימשה כמנהלת התקשורת וקשרי הממשלה של ענקית התרופות MSD, סמנכ"לית התקשורת והרגולציה בקבוצת האנרגיה פז ואף שימשה כיועצת התקשורת של השר להגנת הסביבה ודוברת ועדת הכלכלה בכנסת.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת חשמל, בירך: "ועדות האיתור שהייתה לי הזכות לעמוד בראשן, בחרו את סמנכ"ל הכספים הראוי והטוב ביותר מבין המועמדים שעמדו על הפרק. גלעד חסיד צמח בחברה ונמנה על העתודה הניהולית, האיכותית והמקצועית.
"למירי שאול ניסיון מגוון ועשיר בתחום הדוברות. במסגרת זו היא התמודדה בהצלחה מוכחת עם אתגרים, משברים ומשימות מקצועיות ויכולות ניהוליות שיתנו את אותותיהם בתוצרי דוברות החברה. אין לי ספק שהנבחרים הטריים יעצימו באופן משמעותי את ההנהלה החברה והובלתה להישגים מרשימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה