מינויים

התאריך כבר נקבע: קובי שבתאי פורש, עמי אשד מודח

המפכ"ל הודיע לשר כי הוא יסיים את כהונתו ב17 בינואר 2024 כמתוכנן. עוד סוכם, כי השר והמפכ"ל ימשיכו בעבודה משותפת עד לסיום כהונת המפכ"ל, וימשיכו לפעול לחיזוק משטרת ישראל, ולטובת אזרחי המדינה. עמי אשד מסיים את דרכו
מערכת ice |  2
קובי שבתאי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי הודעה משותפת למשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל, השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי סיכמו הערב (רביעי) על התאריך לסיום כהונתו בתפקיד.
המפכ"ל הודיע לשר כי הוא יסיים את כהונתו ב17 בינואר 2024 כמתוכנן. עוד סוכם, כי השר והמפכ"ל ימשיכו בעבודה משותפת עד לסיום כהונת המפכ"ל, וימשיכו לפעול לחיזוק משטרת ישראל, ולטובת אזרחי המדינה.

בנוסף, החליטו השר לביטחון לאומי ומפכ"ל המשטרה על סבב מינויים בכירים במשטרת ישראל: לתפקיד מפקד מחוז תל אביב ימונה ניצב פרץ עמר, כאשר ניצב עמי אשד פוטר מתפקידו.
לתפקיד מפקד מחוז דרום ימונה ניצב אמיר כהן. לתפקיד הפרויקטור למאבק בפשיעה בחברה הערבית ימונה ניצב יורם סופר. לתפקיד מפקד מחוז חוף ימונה תת ניצב דני לוי, שיקודם לדרגת ניצב. לתפקיד מפקד מג"ב ימונה תת ניצב בריק יצחק, שיקודם לדרגת ניצב. לתפקיד ראש אגף תכנון ימונה ניצב יוסי רופא.
בנוסף נמסר כי לתפקיד ראש אגף תמיכה לוגיסטית ימונה תת ניצב יאיר חצרוני, שיקודם לדרגת ניצב. לתפקיד ר' אגף ההדרכה ימונה ניצב עמיחי אשד. לסיום נמסר: "אנו מאחלים המשך הצלחה רבה לקצינים בתפקידיהם החדשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עד ינואר..בן גביר יעוף .
    לי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כורה בור בו ייפול.הרהב ,האיוולת,הכלום והשום דבר של שר הפיתות העבריין,הטרוריסט,שהיה צריך להיות מורחק ומוחזק בכלא לשנים על חלקו בטרור היהודי הפאשיסטי הכהניסט הגזען,ילד כאפות...פחדן שמימיו לא התמודד עם לוחמה,ניהול,אסטרטגיה,פוחז ופוחח.הוא בע"ה יפול לבירא עמיקתא.אפס אחד גדול
    סגור
  • 1.
    מצויין, אחרי הדבר הזה נישבור את המחאה (ל"ת)
    ניר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור