מינויים

קינדריל ישראל ממנה מנהל כספים חדש: הכירו את דורון אשטיין

חברת קינדריל ישראל מינתה את דורון אשטיין למנהל הכספים הראשי בחברה (CFO). בתפקידו החדש הוא ינהל את הפעילות הפיננסית של החברה בשוק הישראלי
מערכת ice | 
דורון אשטיין (צילום יחצ)
חברת קינדריל ישראל, חברת הבת של קינדריל הבין-לאומית שפועלת בתחום ה-IT, מודיעה היום כי מינתה את דורון אשטיין לתפקיד מנהל הכספים הראשי בחברה (CFO). בתפקידו החדש הוא ינהל את הפעילות הפיננסית של החברה בשוק הישראלי.
אשטיין הוא רואה חשבון עם התמחות במנהל עסקים, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל הכספים של חטיבת אסיה פסיפיק באמדוקס, וכן כמנהל בכיר בצוותי ביקורת בחברת PWC עם התמחות בביקורת דוחות כספיים, מיסים, מיזוגים ורכישות.
קינדריל, אליה אשטיין מצטרף, היא ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם. החברה מתכננת, מקימה, מנהלת ומחדשת את מערכות המידע המורכבות והקריטיות ביותר, בהן תלוי העולם מדי יום. קרוב ל-90 אלף מעובדיה של קינדריל משרתים למעלה מ-4 אלף לקוחות ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם. 75% מהן הן חברות מ-Fortune 100
דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דורון לחברה. הוא מביא איתו ניסיון רב בניהול הפיננסי של ארגונים בינלאומיים, ויהיה אחראי על הניהול התקין שלנו בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה