מינויים

יו"ר חדש לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה: זה המינוי המסקרן

שר הפנים והבריאות, משה ארבל, מינה את רות שורץ, לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה. הבחירה נעשתה במסגרת ועדת איתור שבראשה עמד מנכ"ל משרד הפנים

מערכת ice | 
רות שורץ (צילום יחצ)
שר הפנים והבריאות, משה ארבל, מינה את רות שורץ, לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה. הבחירה נעשתה במסגרת ועדת איתור שבראשה עמד מנכ"ל משרד הפנים. שורץ כיהנה כיו"ר ועדה מרחבית הראל ומעלה חרמון. ובנוסף לתפקידה כסמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון, שורץ משמשת כיו"ר הוועדה המיוחדת גולן.
שורץ מתגוררת בגבעתיים ושימשה ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון. במסגרת התפקיד, הייתה אחראית על קידום והובלת שינויים בחוק התכנון והבנייה, יוזמה והובלת של שינויים, קיצור הליכים בתקנות התכנון והבנייה, הסמכה של ועדות מקומיות, בקרה על ועדות מקומיות, הקמה של מכוני בקרה, פיקוח על מכוני בקרה וניהול מערכת רישוי זמין.
שר הפנים משה ארבל: ״אני מברך על מינויה של גב׳ רות שורץ ליו״ר הועדה לתכנון ובניה במחוז חיפה. רות מצטרפת למנהלות מצוינות ומוכשרות שנמצאות בתפקידי מפתח בהנהלה הבכירה  ובהובלה של משרד הפנים ומביאה איתה ניסיון עשיר במגוון נושאים בתחום התכנון והבנייה, ידע רב בניהול יעיל ובהובלה של תהליכים מורכבים.
כל זאת, לצד חיבור וזיקה לאזור חיפה והצפון והבנת האתגרים התכנוניים העומדים לפתחו. אני סמוך ובטוח שהמקצועיות והיכולות הגבוהות של רות יסייעו לנו לקדם את ההתיישבות במטרופולין חיפה ולהעניק לאזור שגשוג פיתוח וצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה