נדל"ן ותשתיות

חיפה מתחדשת: שני מתחמי מגורים חדשים יוקמו בעיר

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה, אישרה הקמה של שני מתחמים ראשונים למגורים במבואות הדרומיים של העיר הכוללים כ-400 יחידות דיור
מערכת ice | 
חיפה (צילום קרדיט הדמיות: "שוורץ-בסנוסוף אדריכלים")

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית חיפה אישרה בישיבתה הקמה של שני מתחמים ראשונים למגורים, במבואות הדרומיים של העיר הכוללים 400 יחידות דיור. מדובר בשני מגרשים עליהם עתידות להיבנות 210 יחידות דיור חדשות ובסך הכול כ-420 יחידות דיור.

בכל אחד מהמגרשים יוקמו שישה מבני מגורים כחלק ממכרז "מחיר למשתכן": חמישה מבנים בבנייה רוויה בני שמונה קומות ומבנה אחד בן 22 קומות. כל אחד מהמבנים יכלול שתי קומות של חנייה תת קרקעית, מרתפים ומחסנים.
 


אריאל וטרמן מהנדס העיר חיפה, מסר: "מדובר בסנוניות הראשונות במסגרת הקמת השכונה החדשה שתכיל למעלה מ-5,000 יחידות דיור ושעתידה למשוך אליה אוכלוסיות צעירות ולהגדיל את אוכלוסיית העיר בעשרות אלפי תושבים חדשים, זה רגע משמח אחרי שנים רבות שפיתוח השכונה התעכב עקב בעיות בתשתיות שלא קודמו ומנעו קידום היתרי בנייה, על פי הפתרון שסוכם שפכי הביוב של השכונה יופנו דרומה למכון הטיהור של ניר עציון במקום לעבור דרך כל העיר ועד למכון טיהור שפכים במפרץ חיפה, זה ימנע מטרדים בשכונות העיר ויאפשר התפתחות עירונית בשכונות החוף".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה