מינויים

הרשות לניירות ערך במינוי מסקרן: הכירו את הדוברת החדשה

רשות ניירות ערך הודיעה על מינויה של סיון כרמון לדוברת ולממונה על החינוך הפיננסי ברשות
מערכת ice | 
סיון כרמון (צילום אביגיל פפרנו-באר)
רשות ניירות ערך הודיעה היום (שלישי) על מינויה של סיון כרמון לדוברת ולממונה על החינוך הפיננסי ברשות. ההחלטה התקבלה על ידי ועדת האיתור של הרשות, אשר בחנה מספר מועמדים בכירים בעלי ניסיון בתחום הדוברות.
סיון כרמון (44), בעלת תואר ראשון במדע המדינה ולימודי מזה"ת ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית בתוכנית המנהיגות, שניהם  באוניברסיטה העברית. לכרמון ניסיון עשיר בדוברות, הסברה וייעוץ תקשורתי בגופים ממשלתיים שעוסקים בכלכלה ופיננסים.
 
בשבע השנים האחרונות, ניהלה סיון את אגף הדוברות וההסברה של רשות התחרות. בין תפקידיה הקודמים, דוברת משרד התרבות, מנהלת רגולציה וקשרי ממשל של 'קשת', יועצת תקשורת לשרת הבריאות, סגנית דובר משרד האוצר ועוזרת לדובר בנק ישראל. כרמון תכנס לתפקידה ברשות בעוד כחודש.
יושב ראש רשות ניירות ערך, ספי זינגר, ברך על המינוי ואמר " סיון מביאה איתה ניסיון רב ומגוון בתחום התקשורת במגזר הציבורי בכלל ובתחום הכלכלי בפרט. סיון הובילה בהצלחה ובמקצועיות מחלקות דוברות והסברה בתחומים שונים ומגוונים ואני סבור כי היא תביא את המקצועיות והניסיון הרב שלה לידי ביטוי בעבודתה ברשות ניירות ערך. אני מאחל לה הצלחה רבה ומצפה לעבודה משותפת ופוריה".
סיון כרמון מסרה: "אני נרגשת להתחיל את התפקיד החדש ברשות ניירות ערך ומודה לוועדת האיתור על הבעת האמון. רשות ניירות ערך היא מהרגולטורים המובילים והמשפיעים ואני בטוחה כי יחד עם הצוות המקצועי נמשיך להביא לידי ביטוי את העשייה הרבה. אני רוצה להודות לממונה על התחרות מיכל כהן ולאנשי הרשות היקרים על שבע שנים נפלאות בהן עבדנו יחד למען הציבור והתחרות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה