מינויים

JFROG במינוי מסקרן: הכירו את סמנכ"ל האסטרטגיה הגלובלי של החברה

כחלק מצוות ההנהלה יוביל מרדר את האסטרטגיה הכלל ארגונית לפיתוח הזדמנויות עסקיות חדשות ושיתופי פעולה טכנולוגיים, כמו גם המשך המיזוגים והרכישות של החברה
מערכת ice | 
גל מרדר (צילום JFROG)
חברת התוכנה הישראלית JFrog (נאסד"ק: FROG), מודיעה היום על מינויו של גל מרדר לתפקיד סמנכ"ל בכיר לענייני אסטרטגיה גלובלית ועל הצטרפותו להנהלה הבכירה. מרדר מביא אתו יותר מ- 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחום התוכנה בדגש על שוק ה-DevOps וה- DevSecOps ומעתה יוביל את האסטרטגיה הכלל ארגונית של JFrog. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על הטמעת מחקר ופיתוח תהליכים אסטרטגיים, כמו גם זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, שיתופי פעולה טכנולוגיים ואפשרויות למיזוגים ורכישות שיאפשרו חדשנות והמשך צמיחה מואצת של החברה.
מרדר מייסד ומנכ"ל חברת TRAINOLOGIC שנרכשה בשנת 2018 ע"י JFROG והתמחתה בקוד פתוח, ושירותי DEVOPS. עם רכישת החברה העתיק מרדר את מקום מגוריו לארה"ב ועבד במטה החברה בקליפורניה בתפקיד VP Solution Engineering בו הוביל את תחום המכירות הטכנולוגי, ושירותי ההדרכה והייעוץ בקרב למעלה מ- 7,000 לקוחות החברה.
שלומי בן חיים, מייסד ומנכ"ל JFrog: "אני נרגש על הצטרפותו של גל לצוות ההנהלה. גל מביא לתפקיד ניסיון עסקי עשיר ורקע טכנולוגי עמוק. ניסיון זה לצד הקריירה המקצועית אותה פיתח בחמש השנים האחרונות ב-JFrog, הפכו אותו למועמד האידיאלי לתפקיד. במהלך השנים, JFrog גדלה באופן אורגני לצד רכישות אסטרטגיות ופרצה תחומים ושווקים חדשים בתחום אבטחת המידע וניהול תשתיות DEVOPS -  צירופו של גל יאיץ את המשך הצמיחה הגלובלית שלנו". 
 
גל מרדר, סמנכ"ל אסטרטגיה: ״צירופה של TRAINOLOGIC ל- JFROG איפשר חשיפה לארגונים הגדולים בעולם לצד עבודה צמודה עם קהילת הקוד הפתוח. בשנים האחרונות השקעתי את רוב זמני בעבודה מול לקוחות החברה וזכיתי לחוות מקרוב את האתגרים וההזדמנויות בעולם ניהול ואבטחת שרשרת אספקת התוכנה בארגוני ענק. אני נרגש להצטרף לצוות ההנהלה ושמח על ההזדמנות. בשיתוף עם חברי ההנהלה, נטמיע את הידע שצברנו בתחום אל תוך התוכניות האסטרטגיות של JFrog, ע"מ לספק ערך מוסף משמעותי ללקוחות החברה ולקהילת הקוד הפתוח, ולהבטיח את מקומה של JFrog כחברה מובילה ופורצת דרך.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה