מינויים

דובי אמיתי נבחר לכהונה נוספת: "דורש מהממשלה פיצויים לחקלאים"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי ימשיך לייצג גם את התאחדות האיכרים לאחר שנבחר לכהונה רביעית כנשיא: "המלחמה שברה לכולם את הקונספציה ובירושלים סוף סוף מבינים את הצורך הכלכלי והביטחוני בחקלאות ישראלית עצמאית וחזקה"
מערכת ice | 
דובי אמיתי, יו״ר נשיאות המגזר העסקי (צילום חן גלילי)
דובי אמיתי, המכהן כיו"ר נשיאות המגזר העסקי, נבחר פה אחד לכהן כנשיא התאחדות האיכרים, פעם נוספת, לכהונה רביעית ברציפות. 
אמיתי יו"ר נשיאות המגזר העסקי, תושב מטולה, אל"מ במילואים המשרת בימים אלו בגזרה הצפונית, מכהן כנשיא התאחדות האיכרים בישראל משנת 2007 ופועל למען קידומו של המגזר החקלאי בישראל.

במהלך כהונתו, אמיתי הוביל מספר מהלכים עבור ציבור החקלאים בישראל, בין השאר: במהלך התפרצות נגיף הקורונה הוביל להגדרתו של ענף החקלאות כענף חיוני במשק; לצד קמפיינים והסברה בנושא סימון תוצרת ארץ מקור, אמיתי סייע בגיבוש חוק סימון תוצרת ארץ המקור בוועדת הכלכלה; ביטול הרפורמה בחקלאות – בדיונים בכנסת או מול הממשלה רתם ח"כים ושרים נגד הרפורמה; התאחדות האיכרים בראשותו של אמיתי, ליוותה ביולי 2023 את התיקון בחוק העונשין, אשר הגדיר לראשונה את עבירת גביית דמי החסות בספר החוקים הישראלי ("חוק הפרוטקשן").
אמיתי: "בשנתיים האחרונות נלחמתי באוצר ובכנסת על מנת להביא לביטול הרפורמה בחקלאות, מתוך הבנה שהדבר יוביל לחורבן והרס של מפעל החקלאות בישראל. מלחמת חרבות ברזל שברה לכולם את הקונספציה ובירושלים סוף סוף מבינים את הצורך הכלכלי והביטחוני בחקלאות ישראלית עצמאית וחזקה. על כן, אני דורש ממשלת ישראל לגבש תוכנית רב שנתית שתכלול פיצויים לנזקים שנגרמו לגידולים השונים בשל הפחתת המכסים. כמו כן, על התוכנית להציע מענה לתרחישי קיצון כגון משבר האקלים או מלחמה שמונעת מהחקלאים גישה לאדמותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה