יח"צ

משקפי שמש, יועצת משפטית וכדורסל: על תקציבים חדשים בעולם יחסי הציבור

מיכל אהרוני תלווה את אביגיל זרביב במאבקה נגד הדחתה מרשות החברות, goodnews קיבל את מותג PRINCE, ו-B-NEWSיטפל במכבי חיפה בכדורסל
צילום Getty images Israel
יועצת התקשורת מיכל אהרוני תלווה את ההליך המשפטי של עורכת הדין אביגיל זרביב, היועצת המשפטית של רשות החברות ב-16 השנים האחרונות. עו\"ד זרביב הושעתה מתפקידה ונעשה ניסיון להדיחה, וכעת היא מנהלת הליך משפטי מול הרשות בבית הדין לעבודה. עו\"ד זרביב טוענת כי ההשעיה נעשתה ממניעים פסולים על רקע ניסיונה ומאבקה למנוע מינויים שאינם ראויים ו/או פוליטיים.
אהרוני שימשה בעבר כיועצת התקשורת של חברי כנסת רבים ושל השרה לשעבר יולי תמיר. כמו כן הייתה אחראית על יחסי הציבור של תכניתו המדינית של ח\"כ שאול מופז, ומאבקם של עובדי בנק לאומי להשגת הסכם שכר חדש לפני מכירת הבנק.
ואילו משרד יחסי הציבור goodnews קיבל לידיו את תקציב יחסי הציבור של רשת PRINCE ויטפל בקולקציות משקפי השמש ומסגרות הראיה. goodnews תבנה עבור חברת \'פרינס אקססוריז\' המשווקת את מותג PRINCE בארץ, אסטרטגיה ומיתוג.
Goonews מנוהל על ידי רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מעשור בתחום היח\"צ והאסטרטגיה התקשורתית. בין לקוחות המשרד: קבוצת ערוץ הופ!, חיתולי \'בייביסיטר\', לבידו - קוסמטיקה טבעית, סופרם - בנק הזרע הפרטי, מרגריטת אל-ויאנטו, רשת ארונות הראל, קבוצת סגל ועוד.
רותם שדה, בעלת משרד goodnews, מסרה: \"אנחנו שמחים על תחילת העבודה המשותפת עם רשת PRINCE, אחת מ-5 החברות המובילות בארץ בייבוא ושיווק משקפיים, ושמחים ליטול חלק בהתפתחות של הרשת\".
משרד יחסי הציבור B-NEWS יטפל החל מהיום בתיק יחסי הציבור של מועדון הכדורסל מכבי חיפה, שיחזור בעונה הקרובה לקיים את משחקיו הביתיים באולם המחודש ברוממה.
המועדון מצטרף למספר לקוחות חדשים שהצטרפו לאחרונה למשרד, בהם הסניף הישראלי של חברת ביו סקלפצ\'ר העולמית לטיפוח הציפורניים, וחברת \'אומגה משכנתאות\'.
בעלי המשרד רפאל קבסה ועדי סרדס, אוהדי הקבוצה, מסרו: \"אנו מתחילים דרך חדשה בצוותא עם האוהדים. תודה למועדון שבחר במשרד שלנו, B-NEWS. אנחנו מתחייבים לתת את מלוא המקצועיות שלנו, בד בבד עם האהבה הבלתי מתפשרת לסמל\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רותם, כל הכבוד חמודה (ל"ת)
    זוכר עוד כשהתחלת 08/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה למכבי חיפה סל עם B NEWS!! (ל"ת)
    ירוק 08/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עדכון לאהרוני-הפסד ראשון. היועמ"ש פסק נגדה (ל"ת)
    מוני 08/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פייר, לא מבין את מיכל אהרוני
    ג'ו 08/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הולכת ללוות מאבק בתחומי העבודהמשפט. יצאו לכלוכים, יצאו ספינים. הדבר הראשון שעליו יש להכריז זה "הלו, יש כאן אנשי יחסי ציבור?" הרי כל האשמה שיש הצד שכנגד ישלוף את הקטע הזה וינופף בו תחת הכותרת "עוד תרגיל של יחסי-ציבור... תמהתני
    סגור
  • מי מיחצן נושא כזה? זה נושא שמחביאים עמוק (ל"ת)
    tkv 08/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור