יח"צ
תקציב עם חלב: 'גיל-עד תדמית' תנהל את היח"צ והדוברות של מחלבות גד
התקציב של המחלבה הרביעית בגודלה בישראל עבר ממשרדו של צבי וילדר לגיל-עד תדמית, שרק לאחרונה קטף עוד תקציב יוקרתי - איקאה ישראל
מחלבות גד בחרה בחברת יחסי הציבור גיל-עד תדמית לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות שלה. עד כה טופל התקציב במשרד של צבי וילדר. מחלבות גד היא מחלבה משפחתית שצמחה להיות הרביעית בגודלה בישראל.
חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה 'גיל-עד תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי למגוון חברות, בין היתר לאיקאה - תקציב בו זכתה בשבועות האחרונים. עוד תקציבים בהם המשרד מטפל - דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טושיבה ישראל, טמפו, ארומה ישראל, פיצה האט, מאפיות ברמן, שוקולד השחר, מוזס ועוד. החברה היא חלק מקבוצת תקשורת G group המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
לדברי גיל שגב, סמנכ"ל שיווק של מחלבות גד, "אנו מברכים על היציאה לדרך חדשה עם גיל-עד תדמית כחלק ממהלך שיווקי- אסטרטגי כולל, שאנו עוברים בימים אלו במחלבות גד ובטוחים כי העבודה ביחד תהיה רוויות אתגרים וענין. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצבי וילדר על הליווי הצמוד לאורך 14 השנים, השותפות והתמיכה במותג מחלבות גד".
גילי כהן, יו"ר 'גיל-עד תדמית', אמר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול לפתוח את 2015 עם מחלבות גד במשרדנו, חברה עם מותג מרתק הצרוב בלב ליבה של תרבות הצריכה הישראלית ומהווה חלק בסיסי בסל המוצרים של כל בית בישראל. מאתגרת אותנו המשימה של עבודה עם מחלבה ותיקה ואהובה בעולמות החדשניים של יחסי הציבור בהם אנו פועלים".
חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה 'גיל-עד תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי למגוון חברות, בין היתר לאיקאה - תקציב בו זכתה בשבועות האחרונים. עוד תקציבים בהם המשרד מטפל - דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טושיבה ישראל, טמפו, ארומה ישראל, פיצה האט, מאפיות ברמן, שוקולד השחר, מוזס ועוד. החברה היא חלק מקבוצת תקשורת G group המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
לדברי גיל שגב, סמנכ"ל שיווק של מחלבות גד, "אנו מברכים על היציאה לדרך חדשה עם גיל-עד תדמית כחלק ממהלך שיווקי- אסטרטגי כולל, שאנו עוברים בימים אלו במחלבות גד ובטוחים כי העבודה ביחד תהיה רוויות אתגרים וענין. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצבי וילדר על הליווי הצמוד לאורך 14 השנים, השותפות והתמיכה במותג מחלבות גד".
גילי כהן, יו"ר 'גיל-עד תדמית', אמר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול לפתוח את 2015 עם מחלבות גד במשרדנו, חברה עם מותג מרתק הצרוב בלב ליבה של תרבות הצריכה הישראלית ומהווה חלק בסיסי בסל המוצרים של כל בית בישראל. מאתגרת אותנו המשימה של עבודה עם מחלבה ותיקה ואהובה בעולמות החדשניים של יחסי הציבור בהם אנו פועלים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.בהצלחה! (ל"ת)יפית 03/2015/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אין עליהםשרון 02/2015/13הגב לתגובה זו0 0מקצוענים ובעיקר אנשים טובים!עלו והצליחוסגור
-
3.עבודה יפהמירי 02/2015/12הגב לתגובה זו0 0כל הכבודסגור
-
2.כל הכבוד חברה מצוינתדובי 02/2015/12הגב לתגובה זו0 0מקצועניםסגור
-
1.משרד מיוחדלקוחה 02/2015/12הגב לתגובה זו0 0עם צוות צעיר ומבריקסגור


