יח"צ

סיפור אהבה? ״דוניצה תקשורת״ תנהל את מערך היח"צ של אפליקציית ההיכרויות OkCupid

החברה של נחום דוניצה, המתמחה בטכנולוגיה, נבחרה להוביל את יחסי הציבור של הפלטפורמה הפופולארית. לא מכירים את האפליקצייה? כל הפרטים בפנים עבורכם
כפיר אדר |  1
OKC ונחום דוניצה (צילום רוני פרל)
מוכנים להתאהב? ״דוניצה תקשורת״, חברת יחסי הציבור המתמחה בטכנולוגיה של נחום דוניצה, נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות הפופולארית OkCupid.
OkCupid מקבוצת Match האמריקאית, נוסדה ב-2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. על פי דיווחי החברה, 50 אלף מפגשי היכרות מתבצעים באמצעותה מדי שבוע ו-91 מיליון קשרים מתרחשים במסגרתה מדי שנה. 
OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שמפעילה מערך של אלפי שאלות רקע והאלגוריתם של החברה משתמש בתשובות שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.
״דוניצה״ מתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, בעיקר לחברות מוטות טכנולוגיה, עם מיקוד בתחומי ה-IT, מחשוב נייד, הדפסת תלת מימד, ביומד, רובוטיקה ואוטומוטיב. בין התקציבים הבולטים בהם מטפל המשרד: זום, רד, HARMAN, אסטרוסקייל, Epson, דיינבוק, Universal Robots, TSMC, XJET, קבוצת GoTech, ננו-פבריקה ואחרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יחצ צעיר ורענן. (ל"ת)
    רני 02/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור