יח"צ

משרד הפרסום של תהילה שמיר מקבל תקציב חדש ומפתיע

משרד ״שמיר תקשורת ויחסי ציבור״ בבעלותה של תהילה שמיר היזמת ואשת יחסי הציבור ממשיך לצמוח עם תקציב חדש ונוסטלגי במיוחד, חברת האופנה שעומדת מאחוריו חוזרת לארץ אחרי שנים
מערכת ice |  1
תהילה שמיר (צילום אילן סימן טוב)
תהילה שמיר יחסי ציבור מקבלת את תקציב יחסי הציבור של מותג O'neill. כעבור שנים שהמותג ירד מהמדפים בישראל, O'neill יכריז בקרוב על עלייתו חזרה ארצה.
משרד ״שמיר תקשורת ויחסי ציבור״ בבעלותה של תהילה שמיר היזמת ואשת יחסי הציבור ממשיך לצמוח עם תקציב חדש ונוסטלגי במיוחד של מותג אופנת הספורט ׳O'neill׳. לפני מספר חודשים החל המשא ומתן ובחודש האחרון הגיעו להחלטה כי התקציב ינוהל על ידי משרדה של תהילה שמיר יחסי ציבור.
תהילה שמיר מנהלת כיום תקציבים של מותגים גדולים בתחומי האופנה, הלייף סטייל, הביוטי והקולינריה בניהם, מותג הספורט Under Armour ישראל, מותג האופנה TwentySix שהצליח להתהדר בלא מעט כותרות מאז ההכרזה על הפנים החדשות של המותג ירדן ויזל ואן זיוי.
בין המותגים להם מבצעת את יחסי הציבור וההפקות, ׳שמיר׳ אחראית לפעילויות יחצ ארציות גם לעמותות, וביניהן ׳עלם׳ לנוער בסיכון ו׳אחת מתשע׳ הפועלת להורדת גיל הממוגרפיה וסרטן השד.
תהילה שמיר היא אשת יחסי ציבור ובנוסף יזמת של אירועים ארציים בעולמות הקולינריה והאופנה. שמיר היא גם מייסדת שבוע האופנה הישראלי אשר נתן במה לאופנת הגברים לראשונה בישראל וזכה להד תקשורתי רחב.
מטעם בעלת משרד יחסי הציבור תהילה שמיר נמסר: ״נרגשת לקבל את תקציב היח״צ של מותג בסדר גודל כמו ׳O'neill׳ ולהשיק את חזרתו לישראל. תקציב היח״צ יטופל בפן המסורתי והדיגיטלי ובקרוב תצא הידיעה הרשמית לתקשורת על עלייתו של מותג ׳O'neill׳ לישראל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את אלופה , מילדות היית נחושה להצלחה גאה בך (ל"ת)
    מירית אבידן 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור