נדל"ן ותשתיות

מהפכה ברכבת ישראל: זה המהלך שייקצר זמנים

מכונת ההידוק המסילתית החדשה שאורכה 35 מטרים ומשקלה 135 טון תאפשר קיצור זמני עבודות התשתית והפיתוח של רשת המסילות, בזכות יכולות של הרמת מסילות, הזזה, הידוק וייצוב באיכות גבוהה במיוחד ובמינימום בלאי למכונה ותוך קיצור ניכר של זמן העבודה ואיגוד מספר פעולות אשר בוצעו בעבר באופן טורי וכעת יבוצעו בו זמנית
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
רכבת ישראל רכשה את מכונת ההידוק המסילתית הראשונה מסוגה בישראל והחדישה ביותר בעולם, שתגיע כבר בשבועות הקרובים לארץ. מכונת ההידוק החדשה מאפשרת קיצור זמנים ויעילות בעבודות תחזוקת מסילה וכן הנחה של מסילות חדשות במסגרת תכניות הפיתוח והקמתם של קווי רכבת חדשים. 
מכונת ההידוק החדשה של רכבת ישראל,  ה-Dynamic Unimat 09-4x4/4s מיוצרת באוסטריה, אורכה 35 מטרים, משקלה 135 טון, והיא נוסעת במהירות של עד 100 קמ״ש. המכונה מצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום תחזוקת המסילות וצפויה להשתלב בחצי השני של השנה במבצעי התשתית והפיתוח המסילתיים אותם מובילה ומבצעת רכבת ישראל.  

המכונה החדשה משלבת יכולות של הרמת מסילות, הזזה, הידוק וייצוב באיכות גבוהה במיוחד ותוך קיצור ניכר של זמן העבודה ואיגוד מספר פעולות אשר בוצעו בעבר באופן טורי וכעת יבוצעו בו זמנית. למכונה יכולת הידוק בתפוקה גבוהה והיא מסוגלת לבצע ייצוב של המסילה בגמר ההידוק ובכך חוסכת את תהליך חידוש התנועה על המסילות שהונחו, ובין היתר חוסכת את הגבלות מהירות הנסיעה שמטרתן התייצבות המסילה החדשה עד למעבר של 100 אלף טון. הגבלות אלה מתייתרות כעת, ובכך ישופר השירות לנוסע.
שיקו זנה, מנכ"ל רכבת ישראל: ״בשנים הקרובות אנו צפויים להוסיף מאות ק"מ של מסילות חדשות, ולהחליף מאות ק"מ של מסילות קיימות הדורשות החלפה ותחזוקה. המכונה החדשה מהווה חלק מההצטיידות הרכבתית לצורך ביצוע תוכניות הפיתוח והתחזוקה, והיא תאפשר קיצור זמני העבודה ושיפור השירות לנוסע״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה