נדל"ן ותשתיות

מהפכת האנרגיה המתחדשת: טרינה סולאר שוברת את השוק בישראל

תשתית האנרגיה בעולם עוברת שינוי מהיר. מכון המחקר BloombergNEF חוזה שפרויקטים סולאריים עולמיים יכולים להגיע ל-574 GW השנה. טרינה סולאר מכריזה על כניסתה לשוק האגירה בישראל, ומדגישה כי היא בונה על מורשת סולארית חזקה כדי לספק פתרונות אגירת אנרגיה: "מערכות אגירת האנרגיה היעילות והאופטימליות ביותר"
מערכת ice | 
טרינה סולאר בים המלח (צילום מועצה אזורית מגילות)
ייצור אנרגיה סולארית יגדל באופן אקספוננציאלי במהלך השנים הקרובות. כתוצאה מכך, גם נמשיך לראות ביקוש עולה לפתרונות אגירת אנרגיה. כך מכון המחקר BloombergNEF חוזה את שווקי אגירת האנרגיה של השירותים וה-C&I העולמיים שיגדלו ביותר מ-560 מיליארד דולר בהשקעות עד 2040.
BloombergNEF אומר בדו"ח חדש שהוקמו פרויקטים סולאריים חדשים בהספק של 444 GW ברחבי העולם בשנת 2023. הוא חוזה שהתקנות חדשות יכולות להגיע ל-574 GW השנה, 627 GW ב-2025, ו-880 GW ב-2030. טרינה סטורג' (Trina Storage), שמביאה 27 שנות ניסיון סולארי מכריזה על הגעתה לישראל עם החזון להיות ספקית פתרונות PV ואנרגיה חכמה המובילה בעולם.
 
החברה שואפת להוביל את המעבר לאנרגיהמתחדשת באמצעות אגירה. כניסתה לישראל צפויה להאיץ פרויקטים משולבים אגירה. לדברי החברה, עתיד האנרגיה טמון בפתרונות אחסון גמישים שיענו על צרכי הלקוחות על ידי איזון ייצור חשמל עם ביקוש.  כידוע, עם עליית האנרגיה המתחדשת, הביקוש לפתרונות אגירה גדל במהירות. העתיד של תשתית האנרגיה שלנו טמון בפתרונות אגירה חכמים ליישומי שוק מגוונים המשלבים בצורה חלקה חומרה פרימיום, תוכנה מתקדמת ושירותים אמינים.
תשתית האנרגיה בעולם עוברת שינוי מהיר. ברחבי העולם נעשים מאמצים להפחית את פליטת ה-CO2. ייצור אנרגיה מתחדשת, כולל מתחנות כוח סולאריות, היא הצורה הכלכלית והמקיימת ביותר של ייצור חשמל ברוב חלקי העולם. מקור אנרגיה ידידותי לסביבה.עם זאת, ההתרחבות העולמית של יכולת ייצור אנרגיה סולארית מוגבלת עקב אילוצים מקומיים (רשת) וייצור לסירוגין. הצמיחה המהירה של ייצור אנרגיית השמש והרוח כאחד והקיבולת במהלך 10 עד 20 השנים האחרונות אילצה את כל השחקנים בשוק האנרגיה לחשוב על דרכים חדשות לענות על הצורך הגובר בגמישות. אגירת אנרגיה היא החולייה החסרה המכריעה בין ייצור לביקוש.
עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה, אגירה יכולה לתמוך מאוד במעבר לאנרגיה מתחדשת. אגירת אנרגיה היא החלק החסר בפאזל במעבר לאנרגיה מתחדשת. ככל שתעשיית האנרגיה מתחממת לטכנולוגיה זו, חברות שירות, מפתחים ויצרני חשמל ברחבי העולם מתמודדים עם האתגר הקריטי של מציאת השותף הנכון לאגירת אנרגיה.  פתרונות האגירה של טרינה סולאר מתבססים על המורשת העשירה של החברה בת ה-27 שנים של חדשנות בטכנולוגיה סולארית.
 
טרינה סטורג' נבחרה בחודש האחרון בין חמשת היצרנים המובילים בדו"ח "ספקים ואינטגרטורים בתחום האגירה לשנת 2023" ע"י BloombergNEF (BNEF) .טרינה סטורג'  מספקת כבר היום, ללקוחותיה פתרונות אגירת אנרגיה גמישים ואיכותיים. המשימה היא להוביל את המעבר לאנרגיה מתחדשת באמצעות פתרונות אגירה חסכוניים ומעולים. החברה מחויבת לספק "אנרגיה סולארית לכולם".
טרינה סטורג' היא יחידה עסקית של טרינה סולאר, חברה עם 27 שנות ניסיון באנרגיה סולארית. החברה נתמכת על ידי שרשרת אספקה ומספקת פתרונות אגירת אנרגיה בעלי קנה מידה גבוה וקל להתקנה. עם הבנה מעמיקה של הדרישות הטכניות, טרינה סטורג' מתכננת פתרונות מסחריים ותעשייתיים גמישים העונים על צרכי הלקוח הייחודיים עבור ייצור, העברה והפצה של אנרגיה סולארית.
החברה בונה על מורשת סולארית חזקה כדי לספק פתרונות אגירת אנרגיה. המשימה של טרינה היא להוביל את המעבר לאנרגיה מתחדשת בדרך חסכונית ואגירה איכותית. החברה מספקת את פלטפורמת אחסון האנרגיה האמינה ביותר בשוק - מייעוץ וחומרה ועד לתוכנה ושירות. עם מורשת של 27 שנה בפתרונות סולאריים, טרינה מספקת את מערכות אגירת האנרגיה היעילות והאופטימליות ביותר עבור שירות ולקוחות מפעילי רשת. החברה מספקת ייצור PV משופר אשר משיג צריכה מקסימלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה