נדל"ן ותשתיות

עסקת נדל"ן מטורפת בנתניה: מה נמכר תמורת כ-17.7 מיליון שקל?

חברת שראל, מכרה לאחרונה קומה שלמה בבניין המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החדש שהקימה בנתניה בכ-17.7 מיליון שקל
מערכת ice | 
בניין שראל (צילום הדמייה)
חברת שראל, המתמחה בפתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה מתקדמת, מכרה לאחרונה קומה שלמה בבניין המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החדש שהקימה בנתניה בכ-17.7 מיליון שקל. 
עסקה המשקפת מחיר הזדמנות של כ-11 אלף שקל בלבד למ"ר. הקומה המסחרית, המשתרעת על פני 1,600 מטרים, נרכשה על ידי חברה מתחום האנרגיה, שאף שכרה קומה נוספת בבניין לטווח ארוך, בנוסף לקומה שרכשה, בשטח כולל המשתרע על פני 1200 מטרים נוספים. 
מרכז העסקים של חברת שראל SBC, ממוקם ברחוב הגביש, באזור התעשייה פולג בנתניה, בסמוך לבניין הקיים של שראל, והוא כולל 16,000 מ"ר ב-10 קומות המהוות למעשה, חלק אוטונומי ממתחם של חברת שראל, המשתרע על שטח של 19 דונם ובו הוקם מרכז לוגיסטי מהחדישים בעולם לתרופות וציוד רפואי. 
לדברי שלמה גרופמן, יו"ר 'שראל': "נתניה כעיר שלא הייתה בה ולו אזעקה אחת במהלך המלחמה זוכה לאחרונה לביקוש הולך וגדל גם בתחום הנדל"ן המסחרי. זו עסקה מצוינת לשני הצדדים. הבניין, שכולל גם מרלו"ג מהמובילים באירופה, הוא בעל יתרון המאפשר גם שימושים דו תכליתיים. אני בטוח שעסקאות נוספות הן רק עניין של זמן לנוכח שביעות הרצון הגדולה של הדיירים הנוכחיים בבניין". 

שלמה גרופמן (צילום: אביב חופי)
מנכ"ל שראל, אבי בוסקילה, הוסיף: "הבניין שבנינו הוא מבנה ייחודי שמספק אופציות והזדמנויות רבות. מעבר לכך שהבניין בעל מפרט טכנולוגי מתקדם, הקפדנו מאד גם על איכויות הבנייה והעיצוב שמאפשרות לנו למכור או להשכיר בעיקר קומות שלמות בבניין ובכך  אנו שומרים על צביון איכותי המאפיין בניינים מסחריים עם  מיעוט בעלי נכסים ושוכרים. הרוכשים בבניין הם בעלי אופי עסקי התואם את ה D.N.A הייחודי של הבניין".
עוד סיפר בוסקילה: "לאחר המכירה האחרונה, נשארה לנו בבניין עוד קומה אחת שלמה שהיא בקומה 10, האחרונה בבניין והיא מיוחדת ובעלת נוף פסטוראלי לים ו 360 מעלות, ועוד חצי קומה בקומה 7 של הבניין. עם ההתעוררות שיש היום בנדל"ן המסחרי באזור נתניה, המיקום הסמוך של הבניין לתחנת הרכבת, כביש 561 מערב החדש שיבנה ויחבר בקרוב את כביש 4 עם שראל, כביש 1 והיציאה המהירה והנוחה אליו ולכביש 6, אני בטוח שההזדמנות הזאת לא תישאר לעוד הרבה זמן".


אבי בוסקילה (צילום: עופר וקנין)
יו"ר חברת 'שראל', שלמה גרופמן, מוסיף: "המיקום המרכזי של הפרויקט, בצירוף ההשקעה האדירה של עיריית נתניה, בתכנית נרחבת לפיתוח האזור וכן ההירתמות האישית של ראש העירייה, מרים פיירברג, לבוא לקראת בעלי עסקים לצד הנכונות לקדם עסקים גדולים שעוברים לנתניה, היא גורם חשוב מאד, במכלול הפרמטרים שראשי חברות ובעלים לוקחים בחשבון. כמו גם גורמים שהקשר עם הרגולטור חשוב להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה