נדל"ן ותשתיות

עסקת ענק במגדל ויטה: זו העסקה שהושלמה ב-18 מיליון שקל

מישורים משלימה את מכירת שטחי המסחר במגדל ויטה בבני ברק בסכום כולל של מעל 18 מיליון שקלים, שטח המסחר האחרון במגדל ויטה נמכר תמורת 5.4 מיליון שקלים
מערכת ice |  1
מחירי הדירות בישראל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
מישורים, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב, נמצאת בשליטתו של איש העסקים הקנדי Alex Shnaider מנוהלת ע"י המנכ"ל אלון וקסמן והיו"ר אמיר תמרי, מודיעה על חתימת הסכם מכירה נוסף של שטח מסחרי במגדל ויטה בבני ברק תמורת כ-5.4 מיליון שקלים במזומן. השטח על פני כ-360 מ"ר מושכר לחברת ההלבשה "עונות" עד סוף ספטמבר 2028.
בפברואר האחרון מכרה החברה שתי חנויות נוספות, גם הם בשטחי המסחר של מגדל ויטה בבני ברק, על פני שטח כולל של 869 מ"ר תמורת כ-13 מיליון שקלים. העסקה הנוכחית משקפת למישורים תשואה של 6.7%. מישורים רכשה 75% משטח מגדל ויטה (מעל הקרקע) במהלך 2022 במסגרת עסקה משולבת בהיקף של כ-104 מיליון שקלים, עם ספרה Park In שרכשה את החניון התת קרקעי.

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "עסקה המכירה הנוכחית מצטרפת לעסקאות קודמות שכבר בוצעו בשטחי המסחר במגדל ויטה ומסכמת את אחזקת מישורים בשטחי המסחר של המגדל והתמקדות בשטחי המשרדים. אנו מוכיחים פעם אחר פעם כי אנו מצליחים להציג יכולת מימוש נכסים, בהתאמה או מעל שווים בספרים, לרבות בתקופות מאתגרות. מישורים ממשיכה להתנהל באחריות, להצטייד בהון ולשמור על נזילות לצורך ניצול הזדמנויות לצד שירות החוב של החברה."
 מישורים, שבשליטת אלכס שניידר, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד ת"א נדל"ן, עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב. מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ-52.75%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בארה"ב וכן מחזיקה כ- 29% מארבעה ריזורטים בקנדה ונסחרת בבורסה בתל אביב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטטנים
    אדום 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו מצליחים להשכיר את המשרדים. מנסים להציל את הכסף של השקעה כושלת.
    סגור