נדל"ן ותשתיות

טירוף בפרויקט היוקרה: 20 דירות נמכרו ב-50 מיליון שקל

כ-20 דירות נמכרו בחודש האחרון בשכונת הים אכזיב – במחיר כולל של כ-50 מיליון שקל. במקביל למתיחות הביטחונית בגבול הצפון, מדובר במכירות בשלב חדש בשכונה בסמיכות לים שהושק לאחרונה בהשקה שקטה. פרופיל הרוכשים מגוון
מערכת ice |  1
נדלן (צילום shutterstock)
למרות המתיחות הביטחונית בגבול הצפון, שוק הנדל"ן באזור עדיין פעיל ונחתמות עסקאות למכירת דירות גם בימים אלה. החברות צמח המרמן ואלקטרה מגורים, הבונות במשותף את שכונת הים אכזיב בגליל המערבי, מדווחות על 20 עסקאות למכירת דירות בשכונה רק בחודש האחרון – בהיקף כולל של כ-50 מיליון שקל. מדובר בעסקאות בשלב החדש בשכונה הממוקמת על קו החוף בצפון נהריה, שהושק לאחרונה בהשקה שקטה וכולל 76 יח"ד למכירה.
הדירות שנמכרו בחודש האחרון בשכונת אכזיב הינן דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, במחיר ממוצע של כ-2.5 מיליון ש"ח לדירה –פרופיל הרוכשים מגוון – החל ממשקיעי נופש מאזור המרכז, ירושלים, והשרון, שרוכשים דירה להשקעה על מנת להשכיר אותה למטרות לנופש בכל השנה; קהל רוכשים נוסף הם משפרי דיור מאזור הצפון, וכן זוגות צעירים מחתך סוציו-אקונומי גבוה יחסית.

שכונת הים אכזיב ממוקמת במרחק של כ-200 מטר מחוף הים הפראי של אכזיב ומשמורת הטבע אכזיב בצפון נהריה. השכונה משתרעת על פני 300 דונם ותכלול כ-30 בניינים. השכונה מתאפיינת בחיי קהילה, טבע וים, היא כוללת בנייה רוויה לצד צמודי קרקע, מדשאות רחבות ידיים, שבילי הליכה וגישה קלה לים, מתקני כושר, גני שעשועים, גני ילדים ובית כנסת, ובקרוב יוקם מרכז מסחרי חדש.
אלירן חזז, מנהל המכירות בפרויקט שכונת הים אכזיב, מציין כי "התותחים הרועמים בגבול הצפון לא עצרו את רוכשי הדירות בשכונה, והם מצביעים ברגליים וסוגרים עסקאות. כפי שניתן לראות בשטח, גם תושבי היישובים על גבול הצפון רואים בשכונה כיעד בטוח למגורים, וגם המשקיעים מרחבי הארץ עדים לביקוש גבוה מאוד לשכירות בימים אלו. נראה כי מבינים שהמתיחות הביטחונית בצפון ככל הנראה תהיה אפיזודה חולפת, וששכונת אכזיב הינה מותג ארץ ישראלי בולט, וכך תהיה גם בעתיד, זו הבעת אמון מובהקת".
נכון להיום, 16 הבניינים הראשונים שנבנו בשכונת אכזיב כבר אוכלסו על-ידי כ-430 משפחות. לאחרונה דיווחו החברות על הרחבת השכונה בעוד 296 יח"ד כ-1,050 יח"ד בסך הכל, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור. החברות בונות כיום כ-192 יח"ד ב-6 בניינים עם 32 דירות כ"א, ובבעלותה עוד שטחים לפיתוח בשכונה שבהם ייבנו בהמשך כ-500 יח"ד נוספות. השכונה נהנית מייחודיות שאין בשכונות חדשות אחרות בארץ, עם קרבה מקסימלית לטבע ולחוף הים, ועם נגישות תחבורתית מעולה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפחיד לגור ליד הים (ל"ת)
    משה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור