נדל"ן ותשתיות

רוביק דנילוביץ' במכתב לנתניהו: "אבקש להקים את המו"פ החדש של פייזר בבאר שבע"

ראש עיריית באר שבע שלח הבוקר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו הוא מבקש כי מרכז המחקר והפיתוח החדש של חברת פייזר בישראל יוקם בבאר שבע: "החלטה להקים בבאר שבע תתרום לעיר ותסייע למשוך חברות נוספות"
מערכת ice |  3
רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' כתב הבוקר (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו הוא מבקש את עזרתו ואת התערבותו בכך שמרכז הפיתוח והמחקר החדש של חברת התרופות "פייזר" יוקם בבאר שבע. 
במכתב דנילוביץ' פירגן לראש הממשלה על מבצע החיסונים והוסיף את בקשתו: "שמחתי לשמוע על מאמציך  להביא את חברת התרופות 'פייזר'  להקים בארץ מרכז מחקר ופיתוח ומפעל לייצור תרופה לקורונה, נוכח ההצלחה של מבצע  החיסונים. אבקש את התערבותך האישית להקמתם בעיר באר שבע. אני בטוח שתסכים כי אין מקום מתאים יותר מפארק ההייטק".
כזכור, פארק ההייטק של באר שבע נחנך בשנת 2013 נמצא ברובע החדשנות הממוקם בסמוך לבית החולים "סורוקה", אוניברסיטת בין גוריון והמשרדים הממשלתיים. מטה הסייבר הלאומי של ישראל ממוקם בפארק.
עוד הוסיף דנילוביץ': "ההחלטה להקים את מרכז הפיתוח והמחקר של 'פייזר' תתרום רבות לקידומה של העיר באר שבע כמרכז ידע וטכנולוגיה בינלאומי, ותסייע למשיכת חברות נוספות.ישראל תוביל לא רק בניצחון על הקורונה, אלא גם כמובילה בינלאומית בתחום המחקר הרפואי, כמנוע כלכלי עצום".
בסוף המכתב דנילוביץ' הזמין את ראש הממשלה ואת מנכ"ל החברה שיגיע לביקור בארץ להציג את הפוטנציאל של העיר באר שבע ולנסות לממש את הבקשה שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך מתקדמים במדינה המזופתת
    בורקיטוס 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הלקקנים הגדולים,לא ברור איך קיבל 92 אחוזים בבחירות לעיריה
    סגור
  • 2.
    רוביק אתה באמת מאמין לנוכל המושחת
    ייייייישששששש 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פוליטיקה לפני בחירות חשבת שהחברות באמת יבואו לארץ?? הצחקת את הנוכל המושחת!! זוכר המכון הביאולוגי? " הנחתי המכון לפתח חיסון מהר"!! אהבל
    סגור
  • 1.
    רוביק הענק
    יעל 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל, רוביק המדהים רואה עשרה צעדים קדימה דואג למינוף העיר באר שבע תושביה. שאפו ענק רוביק יקר!
    סגור