נדל"ן ותשתיות

לארי אליסון רכש אחוזה בפלורידה, כמה הוא שילם עבורה?

מייסד ענקית התוכנה אורקל לארי אליסון רכש אחוזה בפלורידה עם שבעה חדרי שינה, קולנוע בית, מספר בריכות שחיה ומגרשי ספורט גדולים במיוחד. כמה הוא שילם עבור כל זה?

בן רז | 
לארי אליסון והאחוזה (צילום פייסבוק עריכת אייס)

ביוני האחרון יצאה למכירה אחת האחוזות הגדולות בבעלות פרטית במחוז פאלם ביץ' (פלורידה). המחיר המבוקש עבורה? 79.5 מיליון דולר. על פי העיתון וול סטריט ג'ורנל, מייסד אורקל / משקיע טסלה לארי אליסון פשוט גרף זאת בתמורה לקצת מעל 80 מיליון דולר.

לארי אליסון, מייסד התוכנה אורקל ואחד האנשים העשירים בעולם לפי מגזין "פורבס" התחדש באחוזה החדשה בצפון פאלם ביץ' ובה שבעה חדרי שינה, קולנוע ביתי גדול ומפואר, חדר יין מעוצב, מספר בריכות שחיה, מגרש טניס ומגרשי ספורט נוספים.


המוכר, המשקיע הפעיל גייב הופמן, רכש את הנכס בשנת 2012 תמורת 17.5 מיליון דולר. בימים אלו, הוא מכר את האחוזה במחיר כפול ב-4.6 וכך סגר את אחת עסקאות הנדל"ן המדוברות בימים אלו באתרי העסקים בעולם.

תיק הנדל"ן של לארי-
לארי משאיר אחריו טביעת רגל נדל"נית בקליפורניה. במשך רוב העשורים האחרונים, ביתו העיקרי היה אחוזה של 45 דונם בפרבר וודסייד באזור המפרץ. הנכס והאחוזה מעוצבים על פי אחוזת גן יפנית מהמאה ה -16. הוא כולל אפילו אגם מעשה ידי אדם המשתרע על פני 3 דונמים ובו מפלים מרובים, אחוזה זו יכולה להיות שווה סכום של עד 200 מיליון דולר אם אי פעם תהיה מוצעת למכירה.
בנוסף, בין השנים 2004-2005 הוציא לארי 180 מיליון דולר לרכישת 12 נכסים במליבו, קליפורניה. הוא הוציא סכום כולל של 65 מיליון דולר לרכישת חמישה נכסים צמודים בחלק אחד של אחד החופים האקסקלוסיביים במיוחד במליבו.  כמו כן, בשנת 2009 לארי שילם 100 מיליון דולר עבור גן הטניס אינדיאן וולס (מרכז טניס גדול) המארח את ה- BNP Paribus Open השנתי. שנתיים לאחר מכן שילם 43 מיליון דולר עבור מסלול הגולף Porcupine Creek Estate הסמוך לגודל 249 דונם, שנמצא באמצע הדרך בין פאלם ספרינגס לפאלם דזרט. רק בשבוע שעבר קיבל לארי אישור ממועצת העיר ראנצ'ו מיראז 'להמיר 191 דונם של נחל פורקופין למפלט בלעדי. 60 הדונמים הנותרים הם ביתו הפרטי.
מחוץ לקליפורניה לארי הוא הבעלים של האי לאנאי בהוואי. אני לא אומר את זה כהגזמה כשאני באמת מתכוון שהוא מחזיק הרבה אדמות באי. הוא הבעלים של האי. לארי רכש את לאנאי בשנת 2012 תמורת 300 מיליון דולר. במהלך העשור האחרון הוא השקיע יותר מ -500 מיליון דולר בשדרוג האי, בעיקר מלון ארבע העונות שלו, שנמצא כעת במקום השני בנוסף למפלט המקורי על חוף הים.
בנימה זו נאחל ללארי אליסון מזל טוב על הבית החדש!
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה