נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי בינוי בנתניה קיבל היתר בניה, מה ייבנה ברחוב הלפרין?

מגדל בן 18 קומות שבו 66 דירות בסך הכל יוקם על שטח של שני מבנים ישנים בני 16 דירות. קבוצת גבאי תציע למכירה מגוון רחב של דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהוז יחיד בקומה ה-18, מה טווח המחירים?
כפיר אדר |  1
תוכנית מרכז נתניה (צילום ליאת איינהורן פנחס)
קבוצת גבאי קיבלה היתר בניה לפרויקט SIA שנמצא ברחוב הלפרין בסמוך לקו החוף. מדובר בפרויקט פינוי בינוי שבמסגרתו נהרסו שני מבנים ישנים בני 16 דירות ובמקומם בונה הקבוצה מגדל חדש בן 18 קומות שבו 66 דירות בסך הכל (מתוכן רק 50 דירות מיועדות למכירה). בפרויקט מוצעות למכירה מגוון רחב של דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז יחיד בקומה ה-18. הפרויקט תוכנן על ידי משרד חמי שניידר אדריכלים.
מתחם הלפרין הינו פרויקט פינוי בינוי שקודם במסגרת מסלול רשויות של משרד הבינוי והשיכון. מסלול רשויות הוא מסלול המאפשר לרשויות מקומיות שרוצות לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בתחומן לקבל מימון לתכנון מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. ב-2007 אישרה הוועדה המחוזית את התוכנית בזה אושרה בנייה של 200 יח"ד, אלא שכמות הדירות לא הספיקה כדי לייצר היתכנות כלכלית עבור היזמים. לכן, היה צורך לתכנן מחדש את המתחם ולהוסיף 64 יח"ד.
חלקה של קבוצת גבאי במתחם כולל בנייה של מגדל חדש בן 18 קומות ו-50 דירות שמוצעות למכירה כעת במחירי פריסייל. דירות 4 חדרים בשטח 95 מ"ר + מפרסת  15 מ"ר עם חניה מוצעות למכירה בהחל מ-2.12 מיליון שקל. השלמת בניית המגדל ואכלוסו צפויים בעוד כשלוש שנים. שנים/חודשים. הפרויקט כולל פנטאהוז אחד  מפואר בשטח של כ-210 + מרפסת בשטח 140 מ"ר שמוצע למכירה בכ-8 מיליון שקלים.
הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי: "עתודות הקרקע הפנויות לאורך קו החוף של נתניה הגיעו למיצוי, ופרויקטים של התחדשות עירונית מאפשרים היום לרוכשים שרוצים לגור ליד הים לעשות זאת. פרויקט SIA נמצא במרחק של כ-300 מטר מהים, עם גישה נוחה לכביש החוף ובשכונה שבה כל השירותים הציבוריים ובתי הספר כבר קיימים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרץ שכח מיניין בא הוא והוריו
    דודי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תלכו קצת לשכונת אזורים. לסובב דר סטופ. לא יאמן שככה חיים עדין אנשים ברמה כזו. בושה למדינה ששכחה את הוריה. ותיקי העיר גדלו שם וכיום יש שם סניף של אתיופיה. אנשים שהמדינה השאירה מאחור. בושה וזוהמה במרכז נתניה
    סגור