נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה בישראל: 28 אלף תושבים שינו סטטוס

שרת הפנים איילת שקד הודיעה כי באופן רשמי, החל מהיום באר יעקב תשנה את מעמדה המוניציפלי ותהפוך ממועצה מקומית לעיר: "שמחתי מאוד להתקשר לניסים גוזלן ולבשר לו שמעכשיו הוא ראש עיר!"
כפיר אדר | 
באר יעקב (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
חדשות מרעננות לאחד היישובים הוותיקים באיזור המרכז. שרת הפנים איילת שקד הודיעה היום (ראשון) על החלטתה לשנות את המעמד המוניציפלי של באר יעקב וכעת תהפוך ממועצה מקומית לעירייה.
באר יעקב, שנוסדה ב-1907 וממקומת בין רמלה לראשון לציון, מונה כ-28,000 תושבים ומצויה בתנופת גידול ופיתוח, כולל תכניות מאושרות שצפויות להכפיל ואף לשלש את אוכלוסייתה בשנים הקרובות באמצעות שלל פרויקטים שבנו שכונות ענק ביישוב שעד לפני עשור מנה אלפי תושבים בלבד.
קיימים בבאר יעקב מאפיינים עירוניים הבאים לידי ביטוי בבינוי אינטנסיבי בצפיפות גבוהה, עירוב שימושים, התחדשות עירונית, עסקים ומוסדות ציבור אזוריים. כלל המדדים הכלכליים מעידים על כך שבאר יעקב הינה רשות חזקה ותוכל להתמודד מבחינה כלכלית עם גידול האוכלוסייה.
שרת הפנים, איילת שקד מסרה: "שמחתי מאוד להתקשר לניסים גוזלן ולבשר לו שמעכשיו הוא ראש עיר! קיבלתי את עמדת כלל גורמי המקצוע וחתמתי היום על ההחלטה שתהפוך את באר יעקב לעיר. זהו צעד חשוב שמעיד על הבעת אמון בראש המועצה, ניסים גוזלן שלקח את באר יעקב צעד קדימה ודאג לפיתוחה ושגשוגה".
עוד הסבירה: "באר יעקב היא רשות מקומית חזקה שקולטת מגורים ותורמת רבות להתמודדות עם משבר הדיור וכן הוכיחה ניהול תקין עם יציאתה מתכנית הבראה במרץ 2021 ועמידה בכלל היעדים שהוצבו לה. מזל טוב לעיר באר יעקב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה