נדל"ן ותשתיות

היכל התרבות בעכו הושק בהשקעה של 50 מיליון שקל

השקעה של עשרות מיליונים, 3,000 מ"ר ו-600 מושבים - היכל התרבות החדש בעיר הצפונית עכו הושק השבוע. ראש העיר שמעון לנקרי: "לב פועם ומחבר לחזון הגדול של העיר, עיר תרבויות"
מערכת ice | 
היכל התרבות עכו (צילום אושרי כהן)
היכל התרבות החדש הושק אתמול (שלישי) בעיר עכו בפתיחה חגיגית עם הופעה מרכזית של עידן רייכל בהשתתפות ראש העיר שמעון לנקרי, וזאת לאחר השקעה של 50 מיליון שקל שהוציאו לבניית ההיכל החדש בעיר שנבנה בסמוך לבניין העירייה.
ההיכל החדש תוכנן על ידי משרד האדריכלים מנספלד-קהת, וכולל למעלה מ-600 מושבים, בהשקעה כוללת של כ-50 מיליון שקלים. ההיכל מתפרס על שטח של 3000 מ"ר, שלוש קומות, במרכזו במה גדולה ומערכת אקוסטיקה ותאורה מתקדמות, אגף חדרי שחקנים, כיתות לימוד, פואיה ולובי כניסה רחב ידיים, גלריית אומנות בה יוצגו תערוכות מתחלפות, בית קפה שיהיה פתוח בכל שעות היום וישרת גם את הקהל מבחוץ ומגרש חנייה גדול ובו 250 מקומות חניה שיעמוד חינם לרשות הבאים.
בהיכל כבר סגרו על הופעות כבר בחודש הקרוב, עם אברהם פריד, יובל המבולבל, אדיר מילר, עידן רייכל מופע פלמנקו ועוד.
שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו מסר כי "הפעולות התרבויות המגוונות בעיר עכו מאפשרות לתושבים ליהנות מהעושר התרבותי ומבססות את העיר כמוקד תיירות מוביל בצפון הארץ. בכך, מתחזקים גם עסקי התיירות התורמים  ליצירת מגוון מקורות הכנסה לתושבי העיר והסביבה. פתיחתו של היכל התרבות הוא חלום גדול שמתגשם. יצאנו למסע לבניית מרחב  תרבותי יצירתי, חדש ומזמין, מכיל ועדכני, בו תוכל העיר להתגאות, לפתח תרבות ואומנות מהמובילות בארץ ובעולם. אני רואה בהיכל התרבות לב פועם ומחבר לחזון הגדול של העיר, עיר תרבויות, עיר שהיא מרכז לאומי ובינלאומי לעשייה, ליצירה, לאיכות חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה