נדל"ן ותשתיות

מישורים קיבלה מענק של מיליונים מממשלת ארה"ב, זו הסיבה

חברת השקעות הנדל"ן הודיעה על חוזה השכרה חדש שחתמה שהיקפו יעמוד על כ-14.5 מיליון דולר. דניאל לבנטל: "נמשיך למקד את האסטרטגיה של החברה בהשקעה בנכסים"
מערכת ice | 
דניאל לבנטל (צילום מישורים)

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי מישורים כי במהלך הרבעון השלישי לשנת 2021 קיבלה החברה מענק מממשלת ארה"ב בסך של כ-3.5 מיליון דולר בגין תכנית SVOG המיועדת לתחום האמנות והבידור. המענק האמור ייכלל בתוצאות התפעוליות של החברה בשנת 2021.

לצד זאת, הודיעה החברה כי נחתם הסכם שכירות לקולנוע אשר בנכס של החברה בטמפה, פלורידה, בשטח של כ-7,500 מ"ר, עם אחד ממפעילי בתי הקולנוע הגדולים בארה"ב הפעיל משנת 1924 ומפעיל כיום כ-500 מסכים בכ-50 בתי קולנוע ברחבי ארה"ב. ההסכם הינו לתקופה של 10 שנים, שלאחריה, שלוש תקופות אופציה להארכת ההסכם ב-5 שנים כל אחת.
התמורה שנקבעה בהסכם תהיה 17% מהכנסות השוכר, שלא יפחתו מ-1.45 מיליון דולר בשנה (החל מחודש יולי 2022). הסכום המינימאלי יתעדכן מדי שלוש שנים בהתאם להכנסות השוכר בפועל (כלפי מעלה בלבד). החברה התחייבה לבצע עבודות שיפוץ בנכס בהיקף של כ-2.1 מיליון דולר והשוכר התחייב להחליף את ציוד המקרנים בנכס (הנאמד בעלות של כ-1.2 מיליון דולר). חלק החברה בנכס כ- 60%.
לחברה הכנסות נוספות מהנכס בהיקף של כ-250,000 דולר המתקבלות בגין השכרה של אולמות למספר שוכרים במתחם. אולמות אלה ימשיכו להיות מושכרים לאותם צדדים שלישיים בנוסף להסכם החדש של הקולנוע.

הנכס בפלורידה

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו שמחים לדווח על הסכם השכירות ארוך הטווח המשמעותי של הקולנוע בנכס שלנו בטמפה לאחד ממפעילי הקולנוע הגדולים בארה"ב. לאחר שהשוכר הקודם הכריז על פשיטת רגל באמצע שנת 2020 לאור משבר הקורונה, החברה שיפצה את בית הקולנוע, הפעילה אותו עצמאית ופעלה למציאת שוכר חליפי. הסכם זה מצטרף להסכם האחרון שחתמנו להשכרת קומת הקרקע בנכס החברה בחיפה בשטח של כ-1,700 מ"ר. הסכמים אלה יתרמו להמשך השיפור שהחברה מציגה בתוצאות התפעוליות שלה, בתזרים ובשיעורי התפוסה בנכסים בישראל ובארה"ב. אנו נמשיך למקד את האסטרטגיה של החברה בהשקעה בנכסים אשר יש להם פוטנציאל השבחה משמעותי, לטובת המשך שיפור תזרים המזומנים."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה