נדל"ן ותשתיות

ארנולד שוורצנגר בתרומה מרגשת של 250 אלף דולר להומלסים

הטרמינייטור בעל לב הזהב: מושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר רכש 25 בתים ליוצאי צבא חסרי בית החיים בלוס אנג'לס.

מערכת ice |  4
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך)
מושל קליפורניה לשעבר וכוכב סרטי הפעולה ארנולד שוורצנגר, בחר לעשות מעשה חסד חשוב ורכש עשרים וחמישה בתים ליוצאי צבא חסרי בית החיים ברחבי לוס אנג'לס. הכוכב ההוליוודי השקיע סכום של כ-250,000 דולר מכספו האישי עבור הבתים שנבנו על ידי העמותה Village for Vets.
"היום חגגתי את חג המולד מוקדם", אמר שוורצנגר בציוץ ביום חמישי. "25 הבתים שתרמתי לחיילים משוחררים חסרי בית הוצבו כאן באל.איי. זה היה פנטסטי לבלות קצת זמן עם הגיבורים שלנו ולקבל אותם לבתיהם החדשים".
שוורצנגר אמר שהנושא של חג המולד הוא מעשי חסד כמו זה: "לכולכם יש את הכוח לעשות משהו בשביל מישהו אחר בעונת החגים הזו", אמר שוורצנגר, בן ה-74, "זה לא חייב להיות משהו ענק. רק תן כמה דקות מזמנך לעזור למישהו אחר."
 
לוס אנג'לס אימצה יותר ויותר את מודל ה-tiny home (הבית הקטן), כדי לתת מענה לאוכלוסיית חסרי הבית הגדולה של העיר. גודל היחידות הוא 64 מ"ר מרובע וניתן להרכיב אותן במהירות. יש להם שתי מיטות, חימום מלא ומיזוג אוויר ושולחן כתיבה קטן. ארגון ההצלה Hope of the Valley השיק את "כפר הבית הזעיר" הראשון שלו בצפון הוליווד בפברואר השנה.
הבתים החדשים, כמו גם התרומה הנדיבה של שוורצנגר, הם למעשה הצלת חיים עבור חסרי הבית שפעם היו גיבורי המדינה. ברוס הנרי קופר, יוצא צבא חסר בית, אמר לרשת 'פוקס 11': "זה יהיה הצלת חיים עבורי. הוא לא שכח אותנו, הוא לא שכח אף אחד", אמר בהודיה למושל קליפורניה לשעבר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארנולד מת (ל"ת)
    קרקר 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אדם הזה תמיד יזכר אם הדברים הטובים (ל"ת)
    אבי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לשוורצי (ל"ת)
    I will be back 01/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שוורצי מת (ל"ת)
    בחיי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור