נדל"ן ותשתיות

טדי שגיא ברווח מטורף על בית ויקטוריה בלונדון

קבוצת טדי שגיא מוכרת את בית ויקטוריה בלונדון ברווח כולל כ-130 מיליון ליש"ט תוך 3 שנים. חברת LabTech שבבעלות הקבוצה רכשה את בניין ויקטוריה האוס היוקרתי לפני 3 שנים תמורת כ-300 מיליון ליש"ט, ומוכרת אותו כעת תמורת כ-430 מיליון ליש"ט. ולפני כמה שנים נבנה הבניין הוותיק?
מערכת ice |  1
טדי שגיא, בית ויקטוריה בלונדון (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, State ERiken)
קבוצת טדי שגיא ממשיכה למנף את פעילות הנדל"ן הנרחבת שלה בלונדון, ורושמת כעת אקזיט נדל"ני: חברת LabTech שבבעלות הקבוצה מוכרת את "בית ויקטוריה" (Victoria House) שבלונדון תמורת כ-430 מיליון ליש"ט לאוקספורד, קבוצת נדל"ן קנדית.
קבוצת שגיא רכשה את הבניין בדצמבר 2018 תמורת כ-300 מיליון ליש"ט וביצעה בו שיפוץ מסיבי. מכירת הבניין תמורת כ-430 מיליון ליש"ט פירושה שהרווח ההוני מהמכירה עומד על כ-130 מיליון ליש"ט (לא כולל דמי שכירות).
ויקטוריה האוס נחשב לאחד הבניינים היוקרתיים במרכז לונדון בזכות חזותו הארכיטקטונית המרשימה בסגנון אר-דקו. הבניין, שנבנה לפני 100 שנה בשכונת הולבורן, משתרע על שטח של כ-30,000 מ"ר בנוי, וכולל 9 קומות משרדים וקומת מרתף. בקומת הכניסה פועל אירועים יוקרתי תחת השם The Bloomsbury Ballroom המשמש בעיקר לאירועי אופנה ותרבות.
רוברט אקרמן, מנהל ההשקעות הראשי של LabTech, ציין: "רכשנו את 'ויקטוריה האוס' האייקוני כדי להפוך אותו לאחד ממתחמי העבודה הגדולים והמרשימים ביותר במרכז לונדון. אחרי שהשלמנו את המשימה הזו, ולאור ההיצע הנמוך של נכסים כאלו במרכז לונדון, הגענו למסקנה כי זהו הזמן האופטימלי עבורנו למכור את הנכס".
 
אילון גרפונקל, מנכ"ל LabTech, הוסיף: " LabTechהיא חברה דינמית שבאופן עקבי מעריכה מחדש את פורטפוליו הנכסים שלה כדי להבטיח שהיא ממקסמת כל הזדמנות. אנחנו כרגע מחפשים אחר הזדמנויות השקעה חדשות בשוק הבריטי".
LabTech תמשיך להפעיל ב"ויקטוריה האוס" מתחם עבודה משותף שלה, תחת המותג LABS, שמתפרש על שטח של 7,000 מ"ר.  החברה מרכזת את כל פעילות הנדל"ן של קבוצת שגיא בלונדון ואת מרבית הנדל"ן שרכשה הקבוצה בשנים האחרונות.  Labtechמשלבת בין ניהול ותפעול פעילות של מתחמי קניות ותרבות, ניהול בנייני משרדים ורשת של מתחמי עבודה משותפים (תחת המותג LABS), ניהול מתחמי אירועים, ותפעול מערך דירות למגורים ולאירוח. פורטפוליו הנכסים הכולל של החברה מוערך ביותר מ-3 מיליארד ליש"ט.
בין הנכסים המוכרים של LabTech ניתן למצוא את ה"קמדן מרקט", הנחשב לאחד מאתרי התיירות המובילים בלונדון עם כ-40 מיליון מבקרים מדי שנה. האתר, הנחשב לאייקון לונדוני בתחומי המוזיקה והאופנה, כולל חנויות, גלריות אומנות ועתיקות ועסקים שונים. בשנים האחרונות הפך האזור למוקד משיכה לענקיות טכנולוגיה דוגמת גוגל וסטארט אפים בתחילת דרכם.LabTech  מתרכזת בשנים האחרונות בפיתוח פעילותה ברובע קמדן, החל מפיתוח נדל"ן למסחר, דרך נדל"ן למגורים וכלה במתחמי תרבות ופנאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי המאפיה הרוסית כבר יורידו לו את הראש
    אור 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכוער המגעיל הזה.
    סגור