נדל"ן ותשתיות

באיזו עיר הכי זול לשדרג לדירה עם חדר נוסף?

אם מחירי הדיור מרתיעים אתכם ואתם בדרך לרכוש דירה קטנה יותר מהמתוכנן, כדאי שתדעו את זה: הממוצע הארצי של הפער ברכישת דירה גדולה יותר בחדר נוסף עומד על חצי מיליון שקל. באלו ערים המחיר כבר יהיה 200 אלף שקל בלבד?
מערכת ice |  1
נדלן
גל ההתייקרויות ברחבי הארץ לא פסח גם על מחירי הדיור שממשיכים לזנק, דבר המביא את המשפחות הצעירות לרכוש דירות קטנות יותר בגלל המחירים הגבוהים. השאלה היא: האם באמת דירות גדולות יותר בעוד חדר באמת עולות הרבה יותר, ומהם הפערים?
על פי ניתוח של לשכת שמאי המקרקעין, שהובא בתכנית חיסכון בחדשות 12, הממוצע הארצי של הפער ברכישת דירה גדולה יותר בחדר נוסף עומד על חצי מיליון שקל. נכון, המחיר תלוי בפרויקט, בקומה, במפרט ובאיזו עיר, אבל גם בין הערים השונות ישנם פערים.
 
כך, הפערים בפרוייקט בשכונת נווה דורון ברמלה מערב בין דירת 4 חדרים ל-5 חדרים עומד על 230 אלף שקל. ביבנה, הפער בין הדירות באותו פרוייקט ובאותה קומה יעמוד על הפרש של 150 אלף שקל בלבד.
אז באיזו עיר הפערים הם הגדולים ביותר? ברמת גן, שדרוג לדירה גדולה יותר בחדר נוסף עומד על 1.1 מיליון שקל וזו העיר הכי יקרה בישראל, ויותר מפי שניים מהממוצע הארצי העומד, כאמור, על חצי מיליון שקל. במקום השני: תל אביב עם פער של מיליון שקל בהוספת חדר לדירה.  בראשון לציון הפער יעמוד על 730 אלף שקל, וחיפה הרביעית עם 690 אלף שקל.
 
באיזו עיר הכי זול? באשקלון וחדרה אם אתם מתלבטים אם לרכוש דירה גדולה יותר בחדר נוסף, הפערים יצטמצמו כבר ל-372 אלף שקל, בקרית אונו הפער יעמוד על 272 אלף שקל, ברמלה הפער הממוצע יעמוד על 236 אלף שקל, ויבנה הזולה ביותר עם פער של 200 אלף שקל בלבד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קשור חיפה?
    חיפאית 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחיפה והקריות אפשר למצוא בהפרש שנתנו פה כדוגמה כ700,000,ממש דירה 3 חדרים יד שנייה נתונים מפוקפקים..
    סגור