נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן בעסקאות במתחם פי גלילות וחולון. כמה שילמה?

חברת שבירו לנד מימשה אופציה לרכישת מגרשים במתחם פי גלילות הסמוך לרמת אביב ג' ובמתחם ח500 בחולון בסכום של 16 מיליון שקלים. הקרקעות ייצאו לשיווק בעוד כחודש. ומתי תתחיל הבנייה?
מערכת ice | 
קרקעות (צילום unsplash)
חברת שבירו לנד, מודיעה על חתימת שתי עסקאות למימוש אופציה לרכישת מגרשים בשטח של שלושה דונם כל אחד, במתחם פי גלילות ומתחם ח-500 בחולון, בסכום כולל של 16 מיליון שקלים.
העסקה בפי גלילות נערכה מול חברת סילברדו ב-8 מיליון שקלים, כאשר הקרקעות נמכרו והסבו למשקיעים רווח של מעל 80%, בעקבות החלטת הממשלה להכריז על פי גלילות כמתחם מועדף ועל הכפלת הזכויות שם. העסקה בח-500 נחתמה מול אנשים פרטיים. הקרקעות יצאו לשיווק בעוד כחודש ובניה על הקרקעות תתאפשר בעוד כ-4 שנים.
פי גלילות נחשב לצפון החדש של רמת אביב, פינויה של חוות הגז באזור יצרה הזדמנות נדל"נית לתנופת בנייה ולהקמתו של רובע תל אביבי, שיגדיר מחדש את גבולות הגזרה של העיר. הרובע החדש שוכן בצמידות לשכונת רמת אביב ג' וצפוי להוות את המשך פיתוחה העתידי של השכונה. ברובע אושרו לבנייה כ-18,000 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר ותעסוקה נרחבים ברובע מתוכננים עשרות דונמים של שטחי גינות ושטחים ירוקים, כשגולת הכותרת היא פארק ענק בשטח של 300 דונם ובמרכזו אגם מלאכותי שיוקם במרכז הרובע.
 
תוכנית ח-500 בחולון נועדה להמשיך לפתח את סביבת החיים בעיר חולון, כחלק ממגמת ההתפתחות והצמיחה הנדל"נית שמתרחשת בעיר. שטח התוכנית כולל בין היתר אזור פיתוח עירוני, בנייה רוויה ליחידות דיור, שטחי מסחר וכ-1,000 דונם של שטח ציבורי פתוח, מתוכו 600 דונם יוקדשו לבניית פארק חולות. התוכנית כוללת בתוכה את עתודת הקרקע האחרונה והגדולה ביותר בעיר חולון, אשר גובלת עם פארק חולות, פארק אשר יוקם גם הוא בעתיד כחלק מן התוכנית לרווחת התושבים בעיר, עם שכונת קריית אילון בצפון, עם ראשון לציון בדרום, עם בת ים במערב ועם כביש 4 במזרח.
חברת שבירו לנד החברה אשר פועלת למעלה משני עשורים ולה למעלה מ-60,000 מ"ר של מסחר ומשרדים, מתמחה באיתור הזדמנויות נדל"ן למשקיעים במיקומים האסטרטגיים ובעלי פוטנציאל השבחה גבוה ביותר, בין הפרויקטים אותם הובילה החברה נמנים: פרויקט חוף התכלת בהרצליה, מתחם שדה דב הנושק לקו החוף, מתחם ה-1,000 בראשון לציון ועוד עשרות יוזמות נדל"ן שמיצבו את החברה בתחום השקעות הנדל"ן בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה