נדל"ן ותשתיות

אדם נוימן חוזר לישראל, זה המיזם החדש שיקים

מי שהשקיע כ-30 מיליון דולר בפלטפורמה עבור בעלי נכסים, צפוי להקים בקרוב מיזם לניהול דיירים שעשוי לכלול מרכז למחקר ופיתוח בארצנו הקטנטונת
מערכת ice |  1
אדם נוימן (צילום יוטיוב TechCrunch)
את אדם נוימן אין צורך להציג. מייסד WeWork שהחל להשקיע בצורה אינטנסיבית בעולמות הנדל"ן, הן בנכסים והן בטכנולוגיה הנוגעת לתחום, עשוי לשוב לפעילות בישראל. אלפרד, אחת החברות שלו,  הודיעה על גיוס של 125 מיליון דולר במטרה לרכוש חברת ניהול נכסים ולהתרחב גלובלית, בין השאר גם לישראל.
החברה האמורה היא פלטפורמה לניהול דיירים עבור בעלי נכסים. מדובר בקטגוריית Multi Family - ייעוד בניינים שלמים, בגדלים שונים, עבור השכרה. יש לציין כי הקטגוריה מפותחת מאוד בארה"ב ובישראל היא עדיין בחיתוליה. על פי נתוני החברה, בניהול נכס מקדישים כיום לטכנולוגיה פחות מ-2% בממוצע. לשם השוואה, בתעשיות מקדישים 10%.
 
אלפרד היא זירה לניהול חכם לשירותי בית מגוונים, בהם חתימה על חוזה שכירות, תשלומים, ניהול דיגיטלי המאפשר אחזקה מונעת של הנכסים, ניהול מערכת נותני שירות לדיירי הבית, דיווח על תקלות ואפילו איתור שירותי ניקיון.
החברה הרחיבה את פעילותה לכ-300 אלף תושבים ב-143 אלף יחידות דיור וב-44 ערים ברחבי ארה"ב וקנדה. הבשורה היא שברגע שהנכס מנוהל בצורה דיגיטלית יעילה וברורה, ניתן למקסם רווחים, להוריד עלויות תפעול ולהגדיל תשואה. כל זה לצד שיפור משמעותי בכל הנוגע לחוויית המגורים.
 
כעת, כאמור, החברה מודיעה על גיוס, והמשמעות היא ש-50 מיליון דולר יושקעו גם עבור רכישת חברת ניהול הנכסים RKW Residential וגם עבור פיתוח העסק, התפתחות וגדילה בינלאומית. כמו כן, הרכישה תאפשר לחברה גישה ל-75 מיליון דולר נוספים שנותנים את האפשרות לרכוש חברות נוספות בתחום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתח תקוה על המפה.
    תומי 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה הבעל הבית של הפועל פתח תקווה שלנו האימפריה להצעיד אותה לימים יפים לאליפויות גבעים בקצור כל התארים לאחזיר עטרה ליושנה לאימפריה שלנו .
    סגור