נדל"ן ותשתיות

בכמה תימכר הווילה בה גרה בעבר סינדי קרופורד?

דוגמנית העל התגוררה בעבר בווילה בגודל של כ-700 מ"ר, על שטח של 12 דונם, הכולל בין השאר בריכת שחייה ומגרש טניס. הנכס מוצע כעת למכירה בסכום של כ-100 מיליון דולר
מערכת ice | 
האחוזה בקליפורניה (צילום Zillow)
מתעניינים בבית חלומות במאליבו, קליפורניה, בו התגוררה בעבר הסופר מודל סינדי קרופורד? התענוג הזה יעלה לכם "רק" 99.5 מיליון דולר – הסכום בו מוצע הנכס האמור למכירה. הבעלים הנוכחי של הנכס הוא מנהל קרן הגידור אדם וייס בן ה-54, שרכש את הבית בשנת 2018 מקרופורד ובעלה רנדי גרבר, ושילם עליו בזמנו סכום "צנוע" של 45 מיליון דולר.
 
ומה כולל הנכס היוקרתי והאטרקטיבי? שטח הנכס מעל 12 דונם, פלוס בריכה ומגרש טניס, כאשר הבית עצמו מתפרש על כ-700 מ"ר ומעוצב בסגנון ים תיכוני בהשפעה מודרנית. גם המיקום כאמור סופר אטרקטיבי, סמוך לחוף El Sol הנחשק.
זאת ועוד, הבית המרכזי כולל 4 חדרי שינה בעיצוב יוקרתי, עם אח בחדר הראשי, אזור ישיבה ושני חדרי אמבטיה. אזור הבריכה הסמוך לבית כולל גם ספא ובקתה מוצלת. וייס עצמו מספר כי החליט לרכוש את הנכס בשעתו לאחר שנמשך ל"אנרגיה" שלו ולקרבתו לאזור הטבע הפתוח.
 
וייס ורעיתו, השחקנית בארט סוואטק, שידרגו את הנכס מאז רכשו אותו מהדוגמנית שכיכבה ברחבי תבל בשנות ה-80 וה-90, ובין היתר החליפו חלק מהאזור המיועד לחניות באחו ירוק – פשוטו כמשמעו, ושינו גם חלק מפנים הבית.
עוד צוין כי הזוג ערך בנכס המפואר את החתונה שלו, ובהמשך נערכו בו לא מעט אירועים חברתיים. לדברי וייס, ההחלטה למכור נובעת מהמעבר הצפוי שלהם לאי מאווי שבהוואי, שם רכשו לאחרונה נכס ב-45 מיליון דולר. המעבר צפוי בתוך שנתיים, לאחר שהתאומות של בני הזוג יסיימו את לימודיהן בתיכון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה