נדל"ן ותשתיות

גינדי ואשטרום מאחדות כוחות: זו עסקת המיליארד המשותפת

קבוצת אשטרום תקים בשכונת נווה איילון מעל ל-500 יחידות דיור עם אופציה לרכישת 168 דירות ושטחי מסחר מגינדי החזקות לטובת השכרה לטווח ארוך
מערכת ice | 
גינדי (צילום אלי דסה)
גינדי החזקות וקבוצת אשטרום הודיעו על עסקת ענק בשווי של כמיליארד שקל. שתי החברות חתמו על הסכם להקמת 504 יחידות דיור במתחם החדש של גינדי, "גינדי המושבה" אשר יקום בשכונת נווה איילון - אור יהודה, לצד הסכם אופציה לרכישה של 168 דירות בפרויקט לטובת השכרה לטווח ארוך.
גינדי החזקות ממשיכה בתנופת בנייה והקמה של שכונות חדשות, לאחר שבנתה 2,000 יחידות בשכונת בית בפארק באור יהודה, שאכלוסה מתבצע בימים אלו, החברה אשר עתידה לצאת בקרוב בשיווק, תקים עם קבוצת אשטרום 504 יחידות דיור ומסחר בשכונת נווה איילון הסמוכה לבית בפארק ואלפי מ״ר של שטחי מסחר עם מחזור מכירות צפוי של כ- 1.8 מיליארד שקל. כאמור, גינדי רכשה את המגרשים במאי 2021 בסכום של 550 מיליון שקל, כולל עלויות פיתוח.
לצד הקמת וביצוע הבנייה של השכונה על ידי קבוצת אשטרום, תמורת כ-440 מיליון שקל, גינדי החזקות חתמה גם על הסכם אופציה עם קבוצת אשטרום במסגרתו תרכוש האחרונה 168 יחידות דיור בפרויקט, לטובת השכרה לטווח ארוך, במחיר של כ-550 מיליון שקל.
 
אור יהודה עברה מהפך ענק בשנים האחרונות כפי שאף עיר אחרת לא עברה בישראל והפכה להיות אחת מן הערים המבוקשות והנחשקות בישראל וזאת המון בזכות דחיפה חסרת תקדים של העירייה שהצליחה לקדם אלפי יח״ד, הקמת תשתיות ומערכת חינוך חזקה.
החברה מתכננת להקים 12 בניינים בני 9/14 קומות ומסחר שכונתי חדשני, תמהיל הדירות הצפוי יכלול דירות 3,4,4.5,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים לצד שטחי מסחר. תחילת השיווק צפוי להתחיל בקרוב מאוד כאשר מחזור המכירות הצפוי של כל הפרויקט הינו כ-1.5 מיליארד שקל.
השכונה החדשה מאופיינת בין היתר בנגישות יוצאת דופן לכל הארץ ובפרט למרכז, במרחק של 5 דקות בלבד מתל אביב, כביש 461, הרכבת הקלה שצפויה לעבור בשכונה, הרחבת כבישים ופיתוח המרחב הציבורי, במסגרתו עתיד לקום  הפארק השני בגודלו בישראל בהיקף של 600 דונם.
 
עו״ד ברק טויזר מגינדי החזקות: "גינדי ממשיכה בחזון שלה לפתח שכונות ענק ואנחנו שמחים ומברכים על העסקאות החדשות עם חברה מובילה כמו אשטרום המאפשרות לנו להמשיך ליזום, לבנות ולהיות חלק משמעותי בבניית הארץ".
רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום: "אנחנו שמחים על שיתוף פעולה נוסף עם חברת גינדי החזקות, הממשיך שרשרת של פרויקטים מוצלחים ואיכותיים שהקמנו עימה במהלך השנים האחרונות. חתמנו על הסכם להקמת הפרויקט, שיכלול למעלה מ-500 דירות ושטחי מסחר וכן על אופציה לרכישת 168 דירות בפרויקט, לטובת השכרה לטווח ארוך. קבוצת אשטרום גאה להוביל ולקדם את תחום ההשכרה ארוכת הטווח בישראל עם צבר של למעלה מ-2,000 יח"ד. אנו ממשיכים לפתח את כלל זרועות פעילות הקבוצה לרבות הייזום, הנדל"ן המניב, הקבלנות, האנרגיות המתחדשות והפעילות הבינלאומית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה