נדל"ן ותשתיות

אאורה מפציצה במאות דירות: איזו עיר אוכלסה בפרויקט הדגל?

אאורה מעדכנת על קבלת טופס 4 וסיום האכלוס בפרויקט הדגל 'הגנים התלויים'. ראש עיריית יהוד, יעלה מקליס, העניקה לבעלים ומנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י, את טופס 4 האחרון לגנים התלויים ביהוד (שלב ד')  ובכך אאורה משלימה את אכלוס 900 יח"ד בשכונה
מערכת ice |  1
יעקב אטרצ'קי (צילום ראובן קפוצנסקי, מתוך אתר החברה אאורה)
אאורה מעדכנת על סיום האכלוס ומסירות הדירות לדיירים בפרויקט הדגל של החברה, 'הגנים התלויים' ביהוד, לאור קבלת טופס 4 מהעירייה. הגנים התלויים ביהוד-מונסון הוא פרויקט התחדשות עירונית ענק הכולל 15 מגדלי מגורים וכ-900 יחידות דיור חדשות.
 
אאורה החלה בקידום פרויקט הפינוי בינוי כבר בשנת 2010 והוא נבנה בשלבים – 13 בניינים כבר בנויים ומאוכלסים, וכעת אאורה מסיימת את אכלוס הבניינים האחרונים בשכונה לצד המרכז המסחרי והפארק – לשכונה שלמה.
פרויקט הדגל של אאורה ביהוד כולל בנייה וחידוש השכונה כולה והפיכתה לאזור מודרני, פורח ומשגשג. לצד הקמת המגדלים, אחראית חברת אאורה גם על הפיתוח הסביבתי באזור. מיקום הפרויקט הוא במרכז העיר יהוד-מונסון, בסמוך למוקדי פנאי ובילוי, עסקים, מסחר תוסס ומבני ציבור. השכונה ממוקמת על ציר תחבורה מרכזי, עם דרכי גישה נוחות למגוון יעדים, והיא מתאפיינת בנגישות נוחה לתחבורה הציבורית ולקווי אוטובוסים עירוניים ובין עירוניים. בעתיד מתוכננת גם הרכבת הקלה לעבור בסביבות השכונה.
 
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "פרויקט יהוד הגנים התלויים הוא עדות מצוינת למובילות שלנו בהקמת שכונות בהתחדשות עירונית, המאפשרת אספקת פתרונות דיור איכותיים, אטרקטיביים ומהירים, אשר בולטים על רקע מחסור בקרקע זמינה לבניה במכרז הארץ. חוויית המגורים שאנחנו מציעים בגנים התלויים, מיועדת למי שאוהב את הדינמיות והתכונה הבלתי פוסקת של אזור המרכז, אבל לא רוצה להתפשר על איכות חיים בשכונה ירוקה ושקטה.  לאורך כל שלבי הפרויקט, זיהינו ששכונת הגנים התלויים זוכה לנאמנות גבוהה בקרב רוכשי הדירות – דיירים שגרו בה ומשפחתם גדלה מעוניינים להישאר ומשדרגים לדירה גדולה יותר בתוך השכונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבחינתי, אאורה היא חברה
    זאב 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמזוהה עם בניית שכונות עוני לגובה
    סגור