נדל"ן ותשתיות

היזם מאשדוד קלוד נחמיאס נכנס לשוק הנדל"ן בתל אביב

קלוד נחמיאס בדריסת רגל ראשונה בשוק הנדל"ן בתל אביב: ירכוש 3.7 דונם במתחם שדה דב בסכום של 654 מיליון שקל. ומה הסכום שהציע עבור דירה בודדת?
מערכת ice | 
שדה דב הדמיה (צילום מסך)
יזם הנדל"ן קלוד נחמיאס, תושב אשדוד, נכנס לשוק הדיור התל אביבי כמשקיע משמעותי. נחמיאס זכה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת קרקע המשתרעת על שטח של 3.7 דונם במתחם שדה דב המתחדש, בין הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול. על פי נתוני המכרז, עולה כי נחמיאס ישלם עבור הקרקע מחיר של 654 מיליון שקל, סכום המגלם שווי דירה של 2.825 מיליון שקל. מדובר במגרש 103 במתחם שבתוכנית תמ"ל 3001.
 
פרטים נוספים העולים מן המכרז הם שהמגרש שוכן על קרקע המשתרעת על שטח של 5.2 דונם, ובו זכויות בנייה ל-337 יח"ד, אולם רמ"י החזיקה ב-72% ממנו, כלומר 3.7 דונם, עם זכויות בנייה ל-241 יח"ד. שאר הקרקע הנה בחזקתם של מספר גורמים פרטיים.
כאמור, נחמיאס נכנס כעת לשוק הדיור היוקרתי בעיר הגדולה ומשקיע בפרויקט משמעותי בתל אביב.
"קבוצת נחמיאס", הקבוצה הפרטית שבבעלותו, הוקמה בשנת 1994 כחברה יזמית ומבצעת. "קבוצת נחמיאס" הנה קבוצה היוזמת ובונה את כל סוגי הפרויקטים - למגורים, למסחר, למשרדים ולמלונאות.
 
קלוד נחמיאס הנו בעל ניסיון וידע רב שנים ומעורב באופן אישי בהתנהלותה. עוסק בייזום, בתכנון, ליווי תהליך הביצוע, ניהול אדמיניסטרטיבי ובעיצוב שניכר בכל הפרויקטים. "קבוצת נחמיאס" נהנית מיציבות פיננסית ומוכרת בסטנדרט הבניה הגבוה ביותר, נמנית עם החברות הבודדות בישראל הבונות מגדלי מגורים בני למעלה מ- 45 קומות. הקבוצה נמצאת בתנופת צמיחה מתמדת ופעילה באשדוד, בתל אביב, בפתח תקווה, בראשון לציון, במודיעין, ברחובות, ביבנה ובגדרה .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה