נדל"ן ותשתיות

אאורה במהלך ענק: זה מסלול התשלומים הייחודי שהציעה

באאורה מעוניינים להקל על הרוכשים בעקבות השינויים התכופים במדד התשומות. הבעלים יעקב אטרקצ'י: "הציבור נמצא באי וודאות לאור העליות הגבוהות והתכופות במדד תשומות הבנייה, אין מנוס מלתת פתרונות מתקדמים: מסלול תשלום ייחודי של 80/20 –וגמישות מרבית לטובת הרוכשים - הקדמת תשלומים ללא קנס כדי להקל על רוכשים מעליית המדד"
מערכת ice | 
יעקב אטרצקי (צילום ראובן קפוצנסקי)
אאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל, הודיעה היום (שני) כי לאור אי הוודאות הקיימת בשוק בהקשר של עליית מדד תשומות הבנייה - תאפשר בכל השנה ובכל הפרויקטים של החברה- מסלול 20/80 ואפשרות להקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס ולא כמו שנהוג בשוק הנדל"ן.
מדד תשומות הבניה למגורים הוא מדד המשקלל את השינויים במחירי הבנייה של דירות למגורים בעקבות שינויים בעלות חומרי הגלם השונים (בטון, ברזל וכו') מחודש לחודש. אאורה מאפשרת באופן ייחודי רכישת דירות במסלול של 20/80 בכל הפרויקטים ובכל השנה (ולא כמבצע).
 
משמעות המסלול הזה הוא תשלום של 20% בחתימת החוזה ו- 80% מהתשלום בסמוך למסירת הדירה. מטרת המסלול הזה הוא להקל על הרוכשים הצעירים ולאפשר להם לרכוש דירה ולהתחייב למשכנתא במועד מאוחר, כשיכולת ההשתכרות שלהם גבוהה יותר. בנוסף, המסלול מאפשר למשפרי דיור למכור את דירתם במועד מאוחר יותר ובמחיר גבוה יותר.
עתה, בניגוד להרבה חברות בשוק הנדל"ן, מאפשרת אאורה גם הקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס, כדי לאפשר למי שרוצה ויכול, להימנע מתשלום המדד - גורם המהווה אי ודאות עבור כלל הרוכשים.
 
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנחנו לא נחכה לתוכניות הממשלה, אלא נוביל מהלכים שישפרו את סיכוי הציבור לרכוש דירה בישראל, בעיקר הזוגות הצעירים שרוצים לרכוש דירה ולהבטיח לעצמם עתיד. הציבור נמצא באי ודאות לאור העליות התכופות והגבוהות במדד תשומות הבנייה, ואין מנוס מלתת פתרונות מתקדמים. אאורה מציעה כל השנה ובכל הפרויקטים שלנו מסלול תשלום של 80/20 , ובנוסף נאפשר הקדמת תשלום ללא קנס כדי להקל על הרוכשים ולאפשר להם גמישות מלאה. התחדשות עירונית היא הפתרון והממשלה צריכה להקל על היזמים כדי לחדש את ישראל".
אאורה מחדשים את ישראל הינה חברת ציבורית המובילה בייזום בנייה למגורים בישראל עם התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות עם אחרים, 57 פרויקטים למגורים הכוללים כ- 27,002 יח"ד למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה הינו כ-20,470 יח"ד).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה