נדל"ן ותשתיות

נחשף פרויקט הבוטיק על הגבעה הגבוהה ביותר בגוש דן

לוינשטין תקים בניין בוטיק יוקרתי שיכלול 20 דירות בצמידות למצפה הכוכבים בגבעתיים. פרויקט המרי 58 ממוקם בראש גבעת קוזלובסקי בגוש דן, ממנה משקיפים על כל תל אביב בקרבת מצפור שלום, מרכזי הקניות ובתי הקפה של גבעתיים
מערכת ice | 
פרויקט המרי של קבוצת לוינשטין בגבעתים. הדמיה: ArcEffect
קבוצת לוינשטין החלה בשיווק פרויקט בוטיק יוקרתי שייבנה בשיפוע ויכלול 20 דירות בלבד ברחוב המרי 58, במיקום הגבוה ביותר בעיר בשכונת ארלוזורוב בגבעתיים. תמהיל הדירות כולל דירות יוקרה בנות 3,4,5 חדרים, ופנטהאוז  מפואר המשתרע על קומה שלמה וכולל מרפסת בשטח גדול של 205 מ"ר עם נוף פנורמי פתוח לתל אביב ולגבעתיים. הדירות בפרויקט מרווחות ובעלות מפרט פרמיום גבוה במיוחד ובעיצוב ייחודי.
הפרויקט ממוקם בצמידות למצפה הכוכבים בראש גבעת קוזלובסקי שבגבעתיים (הגבעה הגבוהה ביותר בגוש דן המתנשאת לגובה של 87 מטר), ובקרבת מצפור שלום, מהנקודות הגבוהות והיפות ביותר במישור החוף המהווה נקודת משיכה לצלמים ואמנים.
 
בנוסף, הפרויקט נמצא דקות הליכה ספורות ממרכזי הקניות ובתי הקפה של גבעתיים, מבתי ספר, גני ילדים, גינות מושקעות בהן שטחי דשא מטופחים מתקנים, שבילי אופניים ומגרשי ספורט.
המיקום הגבוה של הפרויקט מציע לכל הדירות נוף פתוח – או לכיוון מערב הצופה לנוף המרהיב של תל אביב, או לכיוון מזרח הצופה למצפה הכוכבים המפורסם. על התכנון מופקד וי סטודיו אדריכלים.
 
לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לוינשטין: "פרויקט המרי 58 מציע חוויית מגורים ייחודית, במיקום המבוקש ביותר בגבעתיים גבוה מעל כולם. אנו צופים ביקושים גבוהים מצד משפרי דיור מחתך סוציו-אקונומי גבוה שמעריך איכות, וכן ממצמצמי דיור מגבעתיים עצמה, תל אביב או רמת גן שעוזבים וילה ומחפשים לגור באותה רמת חיים גבוהה שאליה הורגלו. האזור משופע בריאות ירוקות, קרוב למוקדי המסחר והבילוי המרכזיים של העיר, ומתאפיין גם בנגישות תחבורתית גבוהה – וכל זאת ברחוב שקט ופסטורלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה